Доброго дня!
Щоб інформація про інвалідність якомога швидше з’явилася в реєстрах - оновіть дані в Електронному кабінеті особи з інвалідністю за посиланням https://ek-cbi.msp.gov.ua/
Щодо пенсії, то подайте заяву на призначення пенсії по інвалідності ОНЛАЙН, для цього потрібно виконати наступні кроки:
ПЕРЕЛІК НЕОБХІДНИХ ДОКУМЕТІВ
ЯКІ ВИМОГИ ДО СКАНУВАННЯ ДОКУМЕНТІВ?
Додатково ознайомтесь з відеоінструкцією за посиланням https://cutt.ly/wtdPvNRd
Крім того, подати заяву про призначення пенсії Ви можете і особисто з’явившись до територіального органу Пенсійного фонду.
ЯК ЗАМОВИТИ ПЕНСІЙНЕ ПОСВІДЧЕННЯ
Для виготовлення пенсійного посвідчення Ви маєте подати заяву одним із способів:
До електронної заяви додаються заздалегідь підготовлені скановані копії паспорта, реєстраційного номера облікової картки платника податків, фотографії, підпису особи; при особистому зверненні — оригінали зазначених документів та фото (2,5 × 3,0 см).
Вимоги до сканованої копії фотографії:
— розмір файлу — від 20 до 24 кБ;
— розмір фотографії — 25 × 30 мм;
— зміст фотографії — обличчя повинно становити 70-80 %;
— фон фотографії — білий;
— фотографія має бути зроблена протягом останніх 6 місяців;
— на фото мають бути відсутні будь-які сторонні предмети;
— фотографія має бути кольоровою.
Вимоги до сканованої копії підпису:
— розмір файлу — від 3 до 5 кБ;
— підпис має бути виконаний чернилами чорного кольору.
Щоб замовити пенсійне посвідчення через вебпортал Пенсійного фонду України, потрібно виконати наступні дії:
Покрокові відеоінструкції з авторизації на вебпорталі Пенсійного фонду України доступні за посиланнями: за допомогою КЕП; з використанням банківської картки ID.GOV.UA; через Дія.Підпис.
Ви як особа з інвалідністю взагалі не підлягаєте мобілізації та Вас не мають права направляти на військово-лікарську комісію. До того ж у Вас НЕМАЄ необхідності йти ОСОБИСТО до ТЦК, адже експертна команда самостійно повинна повідомити їх про те, що Вам встановили інвалідність.
Після того, як інформація про інвалідність з’явиться в Реєстрах Ви зможете оформити відстрочку онлайн через Резерв+.
Якщо бажаєте зробити це раніше, то зверніться в будь-який ЦНАП та подайте документи для відстрочки (паспорт, РНОКПП, Витяг з рішення експерної команди та військово-обліковий документ).
Вам дадуть опис вихідних документів. Це є підтвердження того, що Ви подали документи про відстрочку.
Перед зверенням за відстрочкою рекомендую звернутись до роботодавця, щоб він через ДІЮ анулював Вам бронювання, адже законодавством не дозволяється мати одночасно дві відстрочки.
У разі виникнення додаткових питань радий буду на них відповісти. Пишіть сюди derii.vladyslav@gmail.com або телеграм https://t.me/@Jurist_vd
Маю надію, що консультація була корисною!
З повагою, юрист Дерій В.О.!
Дякую! Все по суті як я і хотів