Я ФОП, маю найманого працівника, питання по сплаті податків та звітності під час карантину

Доброго вечора! Я ФОП 2 групи, маю найм. одного працівника, на час карантину я відправила у щорічну відпустку працівника з 16.03 по 08.04, потім з 09.04.по 10.05 у відпустку без збереження з/п, я оплатила податки лише за відпустку щорічну і все,чи платити щось за відпустку без збереження з/п на час карантину, і як подавати тоді звіт по ЄСВ?

06.05.2020 20:01 Відповіли 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram