Дуже дякую за попередню відповідь. Але в мене ситуація дещо гірша - в мене пошкоджене саме табло з цифрами також. Я побоююсь того, що мене спробують звинуватити у тому, що я відматував лічильник. Бо знайомі мене вже налякали такими фактами. На даний час у мене немає ніякої заборгованності та комунальні послуги я завжди оплачую вчасно. Також з водоканалом не було ніяких проблем
Добрий день!
Ваші права, обов`язки та відповідальність як споживача послуг послуг регламентуються Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 року №630.
Відповідно до пунктів 17, 21 Правил № 630 послуги з водовідведення оплачуються споживачем з розрахунку обсягу витрат холодної та гарячої води згідно з нормативами (нормами) споживання або показаннями засобів обліку води.
У разі відсутності у квартирі (будинку садибного типу) та на вводах у багатоквартирний будинок засобів обліку води і теплової енергії плата за надані послуги справляється згідно з установленими нормативами (нормами) споживання: з централізованого постачання холодної та гарячої води і водовідведення - з розрахунку на одну особу та на ведення особистого підсобного господарства.
Інші наслідки користування названими видами послуг без засобів обліку або несанкціонованого втручання і підключення до мережі цими Правилами затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21.07.2005 року №630 не передбачені.
Якщо постачальник Вас звинуватить в тому, що Ви «відмотали воду» це можна оскаржити, спочатку листом (обов’язково письмово), а потім якщо це не допоможе то позовом до суду. Але наразі зарано говорити про звинувачення, так як Ви самостійно і практично відразу повідомили, що склалась така ситуація.
Додаткові питання Ви можете писати в коментарі, я відповім.
Якщо у Вас залишись питання, пишіть, спробую допомогти.
Бажаю успіхів!