Доброго дня!)
Замовив техніку Apple, а саме AirPods 2 (2019)
Товар привезли "Новою Поштою", перевіряти не було змоги, тому що, упаковка блістерна, розпаковувати неможна. Вдома перевірив, зрозумів що брак. Хочу повернути кошти, або зробити обмін. Телефоную в магазин, підняли слухавку, вислухали і сказали що до мене завтра перетелефонує відділ гарантії.. Так ніхто і не подзвонив. Набираю їх знову..."абонент зайнятий"... передзвонюю пізніше.. Те саме. Заблокували мій номер. Телефоную з іншого, взяли. Ситуація повторюється. Знову блокують другий номер. Яким чином я можу написати заяву на них, опираючись на права споживача, або що? Я в цьому не компетентний. Товар дорогий, "дарувати" свої кошти їм не хочеться. Буду надзвичайно вдячний будь-якій допомозі!)