karabas.com отказываются вернуть деньги за билеты

Здравствуйте!В феврале были приобретены билеты на концерт на сайте karabas.com с сервисным сбором и услугой "гарантия возврата стоимости билета". Концерт должен был состояться 01.05, однако из-за карантина его перенесли на 29.09.Я заполнила заявление на возврат билетов и, собственно, моих денег, на что в ответ получила вот такое сообщение:"8.3. Якщо при оформленні замовлення Покупець скористався послугою «Гарантія повернення вартості квитка» і додатково вніс оплату в розмірі 20 грн. за кожен квиток, Покупець може отримати 90% (дев`яносто відсотків) відшкодування вартості квитків при їх поверненні не пізніше ніж за 120 годин до початку заходу. Отримання відшкодування за невикористані квитки проводиться в Точці продажу в робочий час або шляхом перерахування на платіжну картку з якої була здійснена оплата таких квитків, з обов`язковим пред`явленням самого квитка та документа, що посвідчує особу (паспорта, військового квитка, студентського квитка, посвідчення водія, службового посвідчення), а також ІПН. Якщо в замовленні більше одного квитка - поверненню підлягають всі квитки такого замовлення. Повернення по гарантії не здійснюється на скасовані і перенесені заходи."Дальше я уточнила, что у меня есть гарантия, и потребовала предъявить сертификат о форс-мажорных обстоятельствах. В ответ, который пришёл незамедлительно, я получила вот такое сообщение:"Повернення по гарантії не здійснюється на скасовані і перенесені заходи.С уважением,Национальное билетное агентство karabas.com"Подскажите пожалуйста на сколько правомерны их действия и что мне делать, чтобы вернуть свои деньги.Заранее благодарю за помощь! (ред.)

20.08.2020 21:18 Відповіли 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram