Питання працевлаштування; можливо, порушення моїх прав

Будь ласка, допоможіть мені з`ясувати, чи не порушує мій роботодавець моїх прав, а то мене терзають смутні сумніви. Отож-бо, приймаючи мене на роботу завскладом, він попросив надати такі документи: 1) паспорт; 2) трудову книжку; 3) диплом освітньо-кваліфікаційного рівня магістра; 4) характеристику з попереднього місця роботи; 5) довідку про забезпечення житлом; 6) довідку про стан здоров’я; 7) ідентифікаційний номер, 8) резюме. В мене з цього приводу 3 питання: 1. Які документи ти є обов’язковими при прийнятті на роботу, а які можуть надаватися за бажанням працівника? 2. Чи правомірна ця вимога роботодавця, чи мені не обов`язково давати усі ці документи? 3. Які наслідки неподання документів, які не є обов’язковими при працевлаштуванні?
29.09.2020 23:51 Відповіли 1
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram