Повернення коштів за бронювання
Доброго дня. Потрібна консультація по бронюванню Буковелю. В минулому році забронвали номер за певну суму,з певними умовами. Курорт закрили на карантин, гроші не повернули, поклали на депозит. В цьому році за цю суму такий номер не зняти, додаткових послуг, що входили безкоштовно вже не надають, тільки платно. Написали мені, що депозит може використовуватися на готелі мережі Буковель, ресторани мережі Картель та скіпаси. Ну я їх отіла використати цей депозит з 28.03 на меншу кількість ночей, перенесла. І знову локдаун в Буковелі. Знову гроші на депозит, але тепер ще й хочуть обмежити у виборі готелю і депозит не можна потратити на скіпаси і ресторани. Гроші повертати відмовляються. Підкажіть, будь ласка, чи законний договір-оферта на сайті Буковель, чи є можливість повернення коштів, або перенесення бронювання у вигляді бронювання того ж номера, з тими ж послугами в лижний сезон? Дуже дякую.
Моя пошта aleneza@gmail.com
24.03.2021 15:49
Відповіли 0