Тариф провайдера

Я користуюсь послугою інтернету у одного з провайдерів. У договорі є пункт

"При зміні вартості послуг Провайдер повідомляє Абонента не пізніше ніж за 10 (десять) календарних днів до дати запровадження нової вартості послуг одним або кількома з наступних способів: письмове повідомлення, об`ява на сайті або в рахунку".

Нам змінювали вартість кілька разів. Але 2 рази були порушення:
1) повідомляли пізніше 10 днів
2) зовсім не повідомляли жодним способом

Що в такому разі робити? Чи маємо ми право на якусь компенсацію?

30.04.2021 11:38 Відповіли 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram