Чи потрібно продавцю повертати кошти за проданий товар, коли покупець усно звернувся до продавця протягом 14 днів, але мови не йшло ще про повернення чи обміну?

Доброго дня! Прошу пояснення щодо однієї нестандартної ситуації.

Чи потрібно продавцю повертати кошти за проданий товар, коли покупець усно звернувся до продавця протягом 14 днів, але мови не йшло ще про повернення чи обміну?

Ситуація така. Покупець придбав товар "побутовій очищувач повітря", сплачував декількома платежами 14 числа місяця, але при одержані товару був виписаний чек 16 числа (різниці в 2 дні).

Покупець звернувся 28-го числа, того ж місяця, за консультацією, що чомусь прилад робить не так, як хотілося, по непонятній причині покупцеві, як вона каже, становилось погано, душно, тобто кліент вважав, що очищувач забруднює повітря, ане очищує його. Хоча прилад високотехнолгоічний, сертифікований. а також був протестований в десятках незалежних лабораторіях по всьому світу. З покупцем був зворотній зв`язок, підключені були спеціалісти-техніки, перевірили в онлайн режимі як покупець користується, проконсультували правила користування. Ще після декілка днів, покупець звернувся знову, і каже що повітря становится бруднішим (хоча по специфікації приладу, немає там чим забурднювати повітря).

Продавець запропонував покупцеві обміняти товар (хоча вже пройшло більше 14 днів), але покупець почав требувати повернути кошти за товар, і требує щоб продавець, чи представник продавця, приїхав особисто до покупця, привіз кошти і забрав товар. Товар був у використанні декілька днів, особливих ознак користування нема, зовні, але технології, які в середині приладу, вже працювали.

Покупцеві було запропоновано обміняти товар методом - ви нам товар, ми перевіряємо чи товар в належному стані, потім відправляємо аналогічний товар покупцеві. Покупець відмовився і требував особисто приїхати до них, так як не довіряє службам доставки, по по дорозі прилад може пошкодитись, ну це зрозуміло тут.

Продавець пообіцяв в телефонному режимі і в месенжері, що приїде в таких то числах до них в місто, але по непередбачених причин продавець не приїхав, далі, був змінений день зустрічі, але продавець також не зміх приїхати до покупця. Вже пройшло декілька місяців за доти продажи....

Продавець запропонував ще один варінт повернення товару: покупець відправляє товар післяплатою службою доставки, продавець перевіряє його в відділенні служби доставки, якщо все гаразд оплачує післяплату, клієнту повернулися в кошти. Але, покупець відмовляється так діяти, посилаючись на те, щоб продавець (чи представник продавця) приїхав до них з другого регіону країни і так пройшов обмін.

Як поступити продавцеві в такій ситуації? Адже з боку покупця йдуть погрозу ссилаючись на проокуратуру, суди, податкову і інше. Продавець згоден навіть приїхати до покупця, але покупець сам визначає сроки, коли приїзжати. Адже продавець з іншої сторони не може їхати тоді, коли це хоче покупець. Покупець визначає сроки до якого часу потрібно повернути кошти, інакше буде звертатися в органи державні. Продавцю ця "воликита" не потрібна, вона личшня не потрібна нікому.

Що порекомендуєте в данній ситуації? До речі, ніякого письмового звернення на повернення товару протягом 14 днів не буле. Булор тільки звернення на консультаці. (вище скзано).
06.05.2021 19:28 Відповіли 1
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram