Магазин відмовляється повернути кошти за товар з браком

Доброго дня) я придбала жіночу сумочку для особистих потреб, оплатила всю вартість, так як в магазина 100% оплата. Сумочку мені відправили новою поштою. Хоть я і оплачувала, я її перше огланула ( прийшла в картонній коробці без чеку без нічого, іншого кольору плюс із деякими зовнішніми пошкодженнями, які легко помітити). Так як сумочка прийшла неналежного стану я зробила відмову, на відділенні мені сказали що сумочка буде зберігатись в них поки відправник не подасть на повернення. Того ж дня (23 квітня 2021) я написала, що зробила відмову так як сумочка прийшла з браками, плюс додала фото які зробила при огляді. Вони сказали добре як прийде то напишуть мені. Уточнила 29 квітня 2021р. сказали що кидають запит на склад отримали вони посилку чи ні та мене повідомлять. Самі не відписали, пишу знову 12 травня 2021 р. Мені заявляють що сумочки не отримали (мали зробити повернення, але чомусь не зробили, сказали що по правилами нової пошти немає повернень взагалі щоб я вчила правила пошти. Я подзвонила на гарячу лінію нової пошти і вони сказали що повернення є, але це має зробити відправник), і вона досі знаходиться на відділенні нової пошти ( за час зберігання 260 грн уже нарахувала пошта). Я відповідно вимагаю повернути мені кошти, адже я їм написала що зробила відмову і вони її прийняли, та мали зробити обмін або повернення коштів. Вони нічого повертати не хочуть кажуть що у них немає повернення ( чому відразу не сказали не хочуть давати відповідь, ігнорують), те що повернення немає при відмові ніде в них не пише. В умовах вказано що вони роблять повернення обмін на протязі 14 днів, но паралельно пише що у випадку браку на товарі, вони не дають гарантії, що зроблять обмін чи повернення, та підписавши накладну про отримання після огляду товару я не можу мати ніяких притензій - самі перечуть своїм правилам. Продовжують мене ігнорити, та іноді відписують що я сама винна що потрібно було отримати а потім їм на обмін відправляти, бо повернення в них немає ( це ніде в них не вказано).
Підкажіть будь ласка чи можу я законно та як повернути свої кошти? сумочки я не отримувала, так як писала вже, оформила відмову.
Те що вони її не вернули і мені відразу не повідомили, що при відмові повернення в них немає, похоже на шахрайські дії.
Завчасно перепрошую за довгий пост, хотіла детально все розказати)

15.05.2021 19:49 Відповіли 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram