Доброго дня. Дісплей був придбаний в інтернет-магазині. Оплата на картку була повністю (так як раніше з цим магазином не було проблем). На пошті оглянула, видимих пошкоджень не виявлено. Перед встановленням на телефон, в сервісному центрі він був протестований (результат - не включився). З постачальником по телефону домовились про заміну. Вони створили ТТН і я відправила екран в тій же упаковці їм. Минуло 4дні. Я зателефонувала постачальнику дізнатися коли буде нове відправлення. Вони мені відповіли, що екран з пошти не забирали, а просто відмовились, так як виявили пошкодження, а саме розрив контакту. Надали мені фото якогось екрану з розірваним контактом, завірили, що фото зроблене на пошті. Зі своєї сторони я впевнена, що відправляла все в нормальному стані і в сервісному центрі таких видимих пошкоджень не виявили. На моє прохання надати акт з пошти, який підтверджує, що вони оглянули товар в присутності працівника пошти і зафіксували пошкодження, відповіли, що я не маю підств просити його в них. Повернути кошти, чи зробити обмін інтернет-магазин відмовляється. Тепер виходить, що екран 7днів буде лежати на пошті, потім його повернуть мені але ж навіщо він мені зіпсований? Що робити, як правомірно повернути власні кошти? Де гарантія того, що вони навмисно не зіпсували товар на пошті при отримані і огляді(надірвавши контакт), знаючи завідома, що він все одно технічно не справний, адже я могла при першому отримані на пошті перевірити лише оглянувши екран візуально? Дякую за відповідь )