Ремонт ноутбуку

  Добрий день, недавно попав у неприємну ситуацію з сервісним центром Ноутбук Центр (Львів, https://www.notebook-center.ua). 02.07 я звернувся до них з проблемою (цитую з квитанції) "ноутбук не виводить зображення на екран, не працює USB порт". 13.07 я забрав ноутбук з ремонту, після чого він пропрацював тиждень і 23.07 я знову був вимушений віднести пристрій у сервіс з проблемою "Ноутбук не запускається - не виводить зображення на екран...", та сама проблема, що першого разу. Мені повідомили, що у ноуті погано працює відеокарта і єдиний варіант ремонту - заміна материнської плати, до якої вона припаяна, ціна - 1000$, стільки ж коштує новий такий девайс. Після першого ремонту ноутбук почав знову нормально працювати, бо його почистили від пилюки +прошили BIOS, через це відеокарта менше нагрівалась і їй було легше, але справжню проблему не було усунуто.

  На ремонт ноутбуку першого разу була надана гарантія (її умови мені розказувати відмовились, сказали, що дають її кому хочуть і наскільки хочуть). Я вважаю, що сервіс повинен замінити деталь за свій рахунок, оскільки пристрій не був відремонтований першого разу, можливо, якби вони діагностували проблеми з відеокартою раніше, то не прийшлось би її повністю заміняти + на нього діє гарантія після ремонту. Сервіс стверджує, що гарантія діє тільки на прошивку BIOS (перепаювання невеликого чіпу на материнській платі), що була виконана першого разу і максимум що вони можуть зробити - це повернути 600 грн, які я заплатив за перший ремонт. Я просив їх показати мені хоч якісь умови гарантії в текстовому виді, але вони кажуть, що в них такого нема і вони самі вирішують кому і наскільки давати.

  Я вважаю, що вони повинні виконати ремонт за свій кошт, але не можу цього довести, можливо я й не правий, тому прошу допомоги у експерта).

31.07.2021 17:09 1016

Консультація виконавця

Дмитро Дончак
Юрист
У сервісі: 4 роки
711 відгуків (710 +) (1 -)
Консультацій: 1817
Топ 3 спеціалізації:
  • Діяльність фізичної особи підприємця
  • Військове право
  • Кредити банків

Добрий день. 

У відповідності з п.4.3. Інструкції щодо надання послуг з ремонту побутової радіоараратури, гарантія надається лише на надані послуги. Але при цьму гарантійні терміни на надані послуги повинні бути позначені у гарантійному документі, видача якого являється обов'язковою. 

Згідно п.4.4. Замовлення повинно видаватися разом з гарантійним документом, у якому зазначається дата видачі замовлення. 

Таким чином, сервісний центр несе відповідальність і гарантує роботу лише тих деталей пристрою, які ремонтувалися або замінювалися. 

Так як ремонт був проведений неякісно, тобто не була усунена причина несправності, Вам повинні повернути кошти за перший ремонт, але при цьому не зобов'язані міняти відеокарту. Тому їхня пропозиція повернути 600грн цілком законна і прийнятна.

В той же час  порушення умов видасі гарантійного листа очевидне, і Ви з цього приводу маєте право подати скаргу в Держпродспоживслужбу щодо порушення прав споживачів. Але результат розгляду скарги буде не зобов'язання сервісного центру виконати ремонт відеокарти ноутбука, а хіба що штрафні санкції на сервісний центр і зобов'язання видати гарантійний документ установленного зразку. 

Якщо подобається, тисни кнопку
  • максим
    максим
    2 роки
    Консультацiя № 24454
    Ремонт ноутбуку

    Окей, дякую дуже за детальний опис!

Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram