Договір оренди приміщення

Вітаю. Прошу допомоги у наступній ситуації.

Я, ФОП, уклав 20 жовтня 2018 договір (договір 1) на оренду приміщення (приміщення 1) та 16 червня 2019 р. уклав договір (договір 2) на оренду іншого приміщення (приміщення 2) у того самого орендодавця.

Оренду приміщення 2 ми припинили 31 березня 2020 року перед першим локдауном. Орендодавець постійно зволікав з підписанням угоди про розірвання договорів та актів сдачі-прийомки приміщень.

Приблизно 30 жовтня 2020 року ми без письмого (все в устній формі) попередження орендодавцем за 30 днів змушені були припинити оренду приміщення 1 так як орендодавець почав ремонтні роботи та ми почали орендувати приміщення 3 за тією ж адресою, на оренду якого не було зі мною укладено зі мною договору (хоча в рахунках я бачу посилання на номер договору).

30 вересня 2021 року ми за усною вимогою орендодавця звільнили приміщення 3 і перемістилися в приміщення 4 (договору оренди на нього не було укладено).
З певних причин ми вирішили припинити оренду приміщення з орендодавцем, усно повідомили про це 6 жовтня, нам виставили рахунок за неповний місяць і сказали до 12 жовтня звільнити приміщення 4, 12 жовтня 2021 року фактично звільнили приміщення 3 і 4. За те, що ми вирішили припинити співпрацю, нам виставили безпідставний рахунок та без оплати його не підписують угоду про припинення договору оренди та акти сдачі-прийомку приміщень.

На зараз є:
1. Підписані мною договіри на оренду приміщень, де
1.1. «Орендар має право на цілодобовий доступ до об’єкту оренди у разі виробничих потреб, з урахуванням особливостей Орендодавця» - але по факту цілодобового доступу по факту ніколи не було.
1.2. Орендар має право розірвати даний Договір оренди в одностороньому порядку, попередивши про це Орендодавця за 30 (тридцять) календарних днів до дня розірвання.
1.3. Орендодавець зобов’язаний попереджати Орендаря про сроки проведення капітального ремонту (реконструкції) об’єкта оренди не пізніше 30 календарних днів до початку його проведення. – цього пункта виконано не було

Заборгованості по оренді приміщень не має, але також оригінал звірки з мокрою печаткою не надають, лише переписка по ел. скриньці з бухгалтером та фінальний варіант звірки, завантажений з електронної адреси бухгалтера без печаток.

Питання: як можна і треба діяти в такі ситуації, щоб уникнути зайвих безпідставних оплат?

Дякую за допомогу.

25.10.2021 16:50 1166

Консультація виконавця

Дмитро Дончак
Юрист
У сервісі: 4 роки
739 відгуків (738 +) (1 -)
Консультацій: 1865
Топ 3 спеціалізації:
  • Діяльність фізичної особи підприємця
  • Військове право
  • Кредити банків

Відповідь в телефонному режимі та на електронну пошту. 

Якщо подобається, тисни кнопку
Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram