РРО после оплата товара

Добрый день.
Эсть ФОП 2я гр - занимаемся мелким оптом, оплата товара происходит спустя 5-10 дней, как нужно проводить в РРО и с какими видами оплаты?
Спасибо

29.12.2021 10:19 1193

Консультація виконавця

Доброго дня!

Дане питання відображено в листі ДФСУ від  22.03.2019 г. № 1180/6/99-99-14-05-01-15/ІПК

Статтею 2 Закону N 265 визначено, що розрахункова операція - це приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу), а у разі застосування банківської платіжної картки - оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або у разі повернення товару (відмови від послуги) - оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.

Отже, якщо оплата за реалізовані Вами товари (послуги), згідно з договором здійснюється виключно у безготівковій формі через установи банку, застосування РРО є необов’язковим. Але у разі, якщо оплата за реалізовані товари (послуги) буде здійснюватись готівкою, то застосування РРО є обов’язковим згідно з вимогами пункту 296.10 статті 296 Кодексу.

Якщо Ви отримуєте готівку у відділенні кур’єрської служби доставки, за раніше відправлений товар, і споживач через службу доставки перерахував післяплату за придбаний товар, зазначена операція не потребує проведення через РРО.

Аналогічне пояснення у податковій консультації ЗІР:

https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=28732

  Тобто, якщо доставка товару здійснюється поштою за умови післяплати із використанням послуги «накладений платіж» (грошова сума, яку пошта стягує за дорученням відправника з адресата при врученні останньому поштового відправлення), то в момент отримання товару на поштовому відділенні покупець вносить кошти для перерахування на банківський рахунок продавця. Відповідний документ, що підтверджує факт оплати товару, у такому випадку зобов’язане видавати поштове відділення. При цьому, суб’єкт господарювання – продавець повинен укласти в поштове відправлення розрахунковий документ установленої законодавством форми і змісту, що підтверджує факт купівлі-продажу товарів, із зазначенням у ньому форми оплати «кредит/післяплата/відстрочка платежу».

Якщо подобається, тисни кнопку
Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram