Медкомиссия для получения id карты

Нужно ли проходить медкомиссию для получения ID карты по возрасту (мне за 25, на данный момент паспорт книжечка на руках)?


Знакомый сказал что проходил.

18.11.2019 11:24 2226

Консультація виконавця

Артем Сергєєв
Адвокат Харків
У сервісі: 5 років
12 відгуків (10 +) (2 -)
Консультацій: 74

Законом не предусмотрено такого требования. 



"


14. До заяви-анкети вноситься така інформація про особу, на ім’я якої оформляється паспорт:


1) ім’я особи (прізвище, власне ім’я та по батькові особи, яка є громадянином України, якщо інше не випливає із закону або звичаю національної меншини, до якої вона належить);


2) дата народження;


3) місце народження (держава, область, район/місто, селище/село);


4) стать;


5) дата та підстави набуття громадянства;


6) унікальний номер запису в Реєстрі (у разі наявності);


7) відцифрований образ обличчя особи;


8) відцифрований підпис особи (крім осіб, які в установленому законом порядку визнані недієздатними). Підпис осіб з фізичними вадами вноситься за їх бажанням. Підпис осіб, які відбувають покарання в установах виконання покарань або перебувають на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу, а також осіб, які не можуть пересуватися самостійно у зв’язку з тривалим розладом здоров’я, що підтверджується медичним висновком відповідного закладу охорони здоров’я, оформленим в установленому порядку, - вноситься із застосуванням засобів Реєстру шляхом сканування;


9) відомості про внесення до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті, засобів електронного цифрового підпису;


10) відомості про згоду на внесення до безконтактного електронного носія, що міститься у паспорті, відцифрованих відбитків пальців рук;


11) місце проживання із зазначенням адреси (держава, область, район/місто, селище/село, вулиця, номер будинку, корпусу, квартири);


12) номер контактного телефону заявника та/або адреса електронної пошти;


13) реквізити документа, на підставі якого оформляється паспорт;


14) відомості про законного представника особи чи уповноважену особу (ім’я, дата народження, реквізити документа, що посвідчує особу, та документа, що підтверджує її повноваження);


15) додаткова змінна інформація (відомості про місце проживання, про народження дітей, про шлюб і розірвання шлюбу, про зміну імені, у разі наявності - про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття (для осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття зазначеного номера та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу);


16) відомості про сплату адміністративного збору або про звільнення від його сплати;


17) дата заповнення заяви-анкети.



Подання документів для оформлення паспорта та їх розгляд


35. Заявник для оформлення паспорта подає такі документи:


1) свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави (далі - свідоцтво про народження);


2) оригінали документів, що підтверджують громадянство та посвідчують особу батьків або одного з них, які на момент народження особи перебували у громадянстві України (для підтвердження факту належності особи до громадянства України).


У разі відсутності таких документів або у разі, коли батьки чи один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, або у разі набуття особою громадянства України на території України подається довідка про реєстрацію особи громадянином України;


3) паспорт громадянина України для виїзду за кордон (для осіб, які постійно проживали за кордоном, після повернення їх в установленому порядку на проживання в Україну та для осіб, які набули громадянство України за кордоном);


4) посвідчення про взяття на облік бездомних осіб (для бездомних осіб);


5) довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (для внутрішньо переміщених осіб);


6) рішення суду про встановлення особи (для осіб, яких не було встановлено за результатами проведення процедури встановлення особи);


7) документ, що посвідчує особу законного представника/уповноваженої особи, та документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника/уповноваженої особи;


8) документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати. Оригінал документа про звільнення від сплати адміністративного збору повертається заявнику, а до заяви-анкети додається його копія, засвідчена працівником територіального підрозділу ДМС, уповноваженого суб’єкта шляхом проставлення відмітки “Згідно з оригіналом” та підпису із зазначенням його посади, прізвища, ініціалів та дати;


9) документи, що підтверджують відомості для внесення додаткової змінної інформації до безконтактного електронного носія та у паспорт (за наявності таких документів):


про місце проживання - довідку органу реєстрації встановленого зразка;


про народження дітей - свідоцтва про народження дітей;


про шлюб і розірвання шлюбу - свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;


про зміну імені - свідоцтво про зміну імені, свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб, свідоцтво про розірвання шлюбу, рішення суду про розірвання шлюбу, яке набрало законної сили, або виданий компетентними органами іноземної держави документ, який згідно з її національним законодавством підтверджує відповідний факт;


довідку про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від його прийняття;


10) документ, виданий відповідним органом, установою, організацією, який містить фотозображення особи, - для осіб, які звертаються за оформленням паспорта вперше після досягнення 18-річного віку. У разі відсутності такого документа особа подає письмове звернення в довільній формі, в якому зазначається інформація про адресу місць проживання, навчання, роботи, установ виконання покарань та інша інформація, відомості про батьків або інших родичів, які будуть залучені до проведення процедури встановлення особи;


11) одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого образу обличчя особи шляхом сканування із застосуванням засобів Реєстру - ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ ПАСПОРТА ОСОБІ, ЯКА НЕ МОЖЕ ПЕРЕСУВАТИСЯ САМОСТІЙНО У ЗВ’ЯЗКУ З ТРИВАЛИМ РОЗЛАДОМ ЗДОРОВ’Я, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄТЬСЯ МЕДИЧНИМ ВИСНОВКОМ ВІДПОВІДНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я, формленим в установленому порядку, або особі, яка відбуває покарання в установах виконання покарань або перебуває на тривалому стаціонарному лікуванні в закладах МОЗ закритого типу (в разі потреби). Фотокартка повинна відповідати вимогам рекомендацій Міжнародної організації цивільної авіації (IКAO) Doc 9303.


"


Других основания для прохождения нет.


ПОСТАНОВА КМУ від 25 березня 2015 р. № 302 " Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, визнання недійсним та знищення паспорта громадянина України " 


https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/302-2015-%D0%BF?find=1&text=%D0%BC%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D1%87#w17


Якщо подобається, тисни кнопку
Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram