Відшкодування моральних збитків
Доброго дня, я громадянка України, наразі 4 місяці проживаю за кордоном, виникло спірне питання з українським банком Приватбанк. Чи можу отримати допомогу з цього питання? Справа в тому, що для керування своїм рахунком я маю змінити фінансовий номер український на номер країни де зараз проживаю. Я намагалась зробити це двічі, надавала всі необхідні фото і документи, а саме фото з карткою давного банку, фото паспорту та ІПН. Але банк має систему смс-підтвердження, при закінченні процедури заміни фінансового номеру на мій китайський номер телефону має прийти смс сповіщення з даними про заміну, але це смс так і не прийшло, на що менеджер банку відповів: « У нас пишеться, що смс доставлено успішно, уточнюйте у свого оператора», на цьому його спілкування зі мною скінчилось, попередня менеджер взагалі кинула слухавку коли я телефонувала. В результаті, я не можу зняти кошти, перевести їх на потрібний мені рахунок або зробити будь яку іншу транзакцію. Працівники банку відмовляють в допомозі. Ситуація критична, я вагітна, знаходжусь в іншій країні, не можу навіть розрахуватись в супермаркеті картою, купити квитка. Чи маю я право подати в суд на банк і за якою статтею? Всі телефонні розмови в цьому банку записуються. Всі зміни та звернення в банку фіксуються.
01.12.2019 02:45
Відповіли 3