Страховий випадок, продавець не повертає товар, відмовляється сплачувати компенсацію

Доброго дня! 
Ситуація наступна: Купувала дрон у магазині DJI Kyiv разом зі страховою опцією Care Refresh. Страхова опція діє рік від моменту купівлі і передбачає заміну або ремонт виробу за рахунок виробника у разі пошкодження. 
В січні 2022 року стався страховий випадок, віддала дрон DJI Kyiv для використання страхової опції. Всі умови використання були дотримані. DJI Kyiv відправили мій дрон виробнику, виробник дрон відремонтував і відправив назад міжнародною поштою UPS. 
Нажаль, через російське вторгнення, офіси поштової служби UPS були закриті і моє відправлення DJI Kyiv не встигли отримати. 
Коли я звернулась до DJI Kyiv через декілька місяців за інформацією, то отримала відповідь, що вони чекають відновлення поштової служби. 
Я звернулась до підтримки UPS, від яких отримала інформацію, що моя посилка була загублена і я маю звернутися до відправника за відшкодуванням. 
Я звернулась до виробника, які проводили ремонт і отримала відповідь, що вони не можуть надавати мені ніяку інформацію, так як фактично відправником являється DJI Kyiv і я маю звертатися до них.  
DJI Kyiv вже півроку відповідає мені, що вони чекають, поки UPS відновить роботу. Але UPS вже визнали що посилку вони втратили. 
Компенсувати мені вартість дрону або аналогічну модель DJI Kyiv  не можуть, так як, цитую *Ми не винні, що почалась війна*.
У моєму договорі про сдачу дрона DJI Kyiv немає ні слова про форс-мажорні обставини або щось подібне. Підкажіть, будь ласка, що я можу зробити у данній ситуації? 
09.09.2022 18:45 Відповіли 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram