Захист прав споживачів

Замовила в магазині алло товар через сайт, почали дзвонити і казати про некоректну ціну(вона набагато нижче звичайної), але замовлення я сплатила. Перший раз сказали,що сайт був на оновленні,потім сказали, що сайт в них погано працював, потім подзвонилиі сказали,що замовлення не було підтверджено,але лист мені на пошту прийшов, потім пропонували 100 грн бонусів,якщо відміню замовлення.Дзвонили цілий день, а ввечері сказали,що товару немає в наявності. Цілий день товар на сайті був в наявності, але перед моєю смс зник вже і ціну змінили на вищу. Що робити в такому випадку?Я знаю,що можу купити товар за тією ціною, яка була вказана, але вони виконуються і не хочуть його відправляти
16.09.2022 19:04 Відповіли 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram