Перерахунок замовлення
Доброго дня, хочу запитати чи має моя сітуація підставу для звернення про порушення моїх прав до Захисту прав споживачів. Робили замовлення в січні 2022 року через соцмережу Instagram(через повідомлення) в магазині https://yalynkavkhati.com.ua/ на останню найдорожчу ялинку з вітрини. Ялинку не оплатили та не отримали так як власниця не уточнила суму доставки і знаходилась у відпустці (більше 3 тижнів). Потім розпочалась війна і нам було обіцяно відправити ії як тільки магазин відновить роботу. В жовтні вони самі вийшли на зв’язок, проте суму на останню ялинку з вітрини, яку було знято з виробництва, було змінено з 10800 грн до 16500 грн. Магазин обґрунтував це зміною курсу долару на іноземну сировину. Вважаю це абсурдом, проте навіть так сума повинна була бути нижчої, адже оригінальна ціна була 12900(480$) і знижка була в січні 15%, а в жовтні 20% на всі ялинки, тобто 480*41 - 20% = 15744 грн. І це невраховуючи, що офіційний курс НБУ становив 36.5686 грн за доллар, а не 41, за яким власниця перерахувала ялинку. Після опублікованого мною негативного відгуку в коментарях в Instagram (іншого місця для відгуків магазин немає) - магазин відгук видалив та заблокував мене.
03.11.2022 16:49
Відповіли 0