Повернення товару належної якості, купленого з вітрини

Цікавить повернення товару належної якості,купленого з вітрини(ліжко з вмонтованим матрацом).
Купили 1.02.23,з вітрини,якість без претензій,є чек та відмітка в гарантійному талоні про прийняття виробу.
Вирішили повернути 4.02.23,хочемо вже іншу модель,але відмовляють в поверненні,тому що вмонтований матрац,і пройшло 3 дні,ніби ми на ньому спали.
Тобто продавець не впевнений,що товар не вживаний,мали повернути відразу,адже претензій до якості не має.
Як діяти в ситуації?
04.02.2023 11:54 Відповіли 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram