Банк не закриває рахунок

Виникла заборгованість перед банком за рахунок зняття з дебітної картки максимальної суми кредитного ліміту в 20тис, яка не була погашена в належні сроки, врезультаті чого були нараховані проценти і пеня, які були повністю погашені, але за той час картка вже стала недійсною. Договори ніякі не збереглись. Так само як і нема всіх чеків. Банк підтвердив, що заборгованості нема, але онлайн-банкінг заблокований, в самому банку кажуть, вся інформація закрита, нема доступу, довідку про погашення не дають, рахунок не закривають. На звернення в центральний офіс прийшла така відповідь: 


"Фахівці АТ КБ “ПРИВАТБАНК” (далі — Банк) розглянули Ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо що банк припинив обслуговування Вашої платіжної картки.Правовою підставою для припинення обслуговування є п. 2.1.4.51.2 Умов і правил надання банківських послуг.Відповідно до статті 55 Закону України “Про банки і банківську діяльність” відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Відповідно до чинного законодавства України Банк здійснює надання банківських послуг необмеженому колу осіб на підставі їх заяви про приєднання до Умов і правил надання банківських послуг (далі — Умови), які розміщуються на офіційному сайті https://privatbank.ua/terms/ у мережі Інтернет і є невід`ємною частиною договору банківського обслуговування.Відповідно до п. 2.1.4.51.2 умов у разі порушення власником або довіреною особою вимог чинного законодавства України та/або умов Договору та/або у разі виникнення овердрафта Банк має право призупинити розрахунки за карткою (заблокувати картку) та/або визнати картку недійсною до моменту усунення зазначених порушень та/або відмовити від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин), а також вимагати дострокового виконання боргових зобов`язань у цілому або у визначеній Банком частці у разі невиконання власником та/або довіреною особою власника своїх боргових зобов`язань та інших зобов`язань за Договором.Банк завжди готовий до співпраці на основі відповідності взаємних дій законодавству України."


Написали ще один лист з вимогою закрити рахунок, вказали всі дані, якщо є заборгованість, готові виплатити, але назвіть точну суму, але по телефону вони сказали, що нема заборгованості, на папері ж прийшла знов ідентична відповідь:


"Фахівці АТ КБ “ПРИВАТБАНК” (далі — Банк) розглянули Ваше звернення. За результатами розгляду повідомляємо що банк припинив обслуговування Вашої платіжної картки.Правовою підставою для припинення обслуговування є п. 2.1.4.51.2 Умов і правил надання банківських послуг.Відповідно до статті 55 Закону України “Про банки і банківську діяльність” відносини банку з клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між клієнтом та банком. Відповідно до чинного законодавства України Банк здійснює надання банківських послуг необмеженому колу осіб на підставі їх заяви про приєднання до Умов і правил надання банківських послуг (далі — Умови), які розміщуються на офіційному сайті https://privatbank.ua/terms/ у мережі Інтернет і є невід`ємною частиною договору банківського обслуговування.Відповідно до п. 2.1.4.51.2 умов у разі порушення власником або довіреною особою вимог чинного законодавства України та/або умов Договору та/або у разі виникнення овердрафта Банк має право призупинити розрахунки за карткою (заблокувати картку) та/або визнати картку недійсною до моменту усунення зазначених порушень та/або відмовити від встановлення (підтримання) ділових відносин (у тому числі шляхом розірвання ділових відносин), а також вимагати дострокового виконання боргових зобов`язань у цілому або у визначеній Банком частці у разі невиконання власником та/або довіреною особою власника своїх боргових зобов`язань та інших зобов`язань за Договором.Банк завжди готовий до співпраці на основі відповідності взаємних дій законодавству України."


Де поміняли тільки дати і номери вхідних. І то, просили відповісти поштою з печатками, приходить відповідь тільки на мейл. Чи вже час звертатись до Нацбанку? Як закрити цей рахунок? Заре знов написали їм листа, щоб роз`яснили, що конкретно треба зробити, щоб припинити наші фінансові відносини, але, боюся, відповідь буде така сама.


Дякую!

15.12.2019 23:21 Відповіли 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram