Хочу запитати як діяти

Добрий вечір!
Така ситуація: я замовила домашній костюм в інстаграм-магазині, оплатила одразу на картку. Я забрала його, виявилось, що прислали інший розмір, малий. Я про це їм написала, вони вибачились, сказали, що помилилися і відправлять мені костюм у моему розмірі, а я їм цей малий поверну. Про те, що обміну і поверненню не підлягає, мене попереджали, але самі запропонували повернути їм костюм.
Після того як ми домовились пройшов тиждень, повідомлення ігноруються. Потім відповіли, що костюм їм прийшов ношений, хоча він мені малий, і відправила я його через голину, після того, як отримала. Пишу щоб повернули кошти, знову ігнор.
Що я маю робити в такій ситуації? Що обмін та повернення не можливі, знаю, але помилка магазину. Вони мають повернути кошти хоча б? Як мені діяти?
20.03.2023 18:48 Відповіли 1
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram