Перевізник

Доброго дня, підкажіть будь ласка як вирішити проблему з міжнародним перевізником, замість великого автобусу подали спрінтер
З менеджером обговорювали наявність туалету, вайфай та зарядки біля свого місця
Відповідно, нічого з цього не було
Спізнився на 1.5 години, попередили про заміну транспорту за 10 хвилин до прибуття, коли я вже не могла замінити транспорт або перенести поїздку
Маршрут Болонья-Львів
Компенсацію надавати відмовилися
24.07.2023 11:29 Відповіли 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram