Відмова в облуговуванні без обгрунтування причини.

Замовляв страви на сайті ресторану. Після оформлення замовлення мені подзвонив оператор і сказав що мінімальна сума замовлення 300 грн(на сайті ніякої інформації про це не було). Далі оператор запропонував додати ще якусь страву, на що я погодився щоб досягти потрібної суми. По прибуттю замовлення виявилося, що в страва не відповідає опису на сайті. Подзвонив оператору та повідомив про цю проблему. Далі до розмови підключився адміністратор, сказав що повернуть гроші за страву, але в подальшому обслуговуванні в цьому закладі мені буде відмовленно назавжди. Я перепитав чому - адміністратор сказав: "Ми залишаємо за собою право відмовити в обслуговуванні без обгрунтування причини". Після розмови залишив відгук в google maps. Через деякий час дзвонить директор та вибачається за ситуацію пропонує знижку на наступну страву та просить видалити відгук - я погоджуюся. На наступний день роблю замовлення і мені оператор повідомляє фактично теж саме що і адміністратор в минулий раз. Питання: чи порушені якось мої права та чи можу я отримати компенсацію?
14.08.2023 12:47 Відповіли 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram