ПДВ
просимо надати посилання на нормативні документи (закони, положення) при обгрунтуванні відповіді перед податковою інспекцією. "підприємство до 01.08.2023 було на спецгруппі 2%, під час цього були виконані роботи по договору без ПДВ, оплата по роботам прийшла в серпні коли підприємство перейшло на загальну систему оподаткування з ПДВ. Оплата проводилась за рахунок бюджетних коштів, дата виникнення податкових зобов`язань у разі постачання за рахунок бюджетних є дата зарахування коштів на рахунок. Але договір без ПДВ на момент виконання робіт. Чим керуватись і чи потрібно виписувати податкову накладну по оплаті, якщо так то що брати за базу оподаткування, і виписувати податкову на замовника чи як компенсуючу на себе? "
28.08.2023 11:22
Відповіли 1