Щодо оплати чергової частини за ліцензію на алкоголь.

Доброго дня! Я новостворений ФОП.Виникло таке запитання в мене є ліцензія на роздрібну торгівлю алкогольними напоями. Перша оплата була у вересні цього року на 3 міс. Я як відповідальний платник податків за 2 тижні до закінчення строку провів наступну оплату. Перевірив в е-кабінеті, кошти надійшли , все добре. Але яке було моє здивування, коли контрагенти почали говорити, шо у мене закінчилась ліцензія, бо не має на ній відмітки про наступну сплату. Хоча в мене є квитанція про сплату, та факт надходження коштів у е-кабінеті. В інтернеті пишуть одні регіональні ДПС , що відмітка не обов`язкова , інші що обов`язкова. Напишіть будь ласка , як правильно діяти. ДПС що видала ліцензію за 200 км. Чи можна подати заяву через е -кабінет, чи потрібна відмітка на оригіналі ліцензії? Чи я можу торгувати, якщо кошти сплачені, а відмітки немає?
08.12.2023 10:16 441

Консультація виконавця

Ігор Бутник (ПП АФ "НІКО")
Аудитор
У сервісі: 5 років
62 відгука (62 +) (0 -)
Консультацій: 224
Топ 3 спеціалізації:
  • Бухгалтерський облік
  • Податкове право
  • Корпоративне право

     Вітаю!

    Перш за все, Вам потрібно звернути увагу на строк дії, який вказаний саме у Вашій ліцензії.

   З одного боку, дійсно, Законом України від 19 грудня 1995 року №481/95-ВР «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» проставлення відмітки про внесення сплати на оригіналі ліцензії не передбачено. А з іншого боку, якщо вказаний на бланку ліцензії строк дії закінчився, то для для внесення відмітки на ліцензії щодо продовження її дії необхідно звернутись до органу ліцензування із заявою, до якої додати оригінал ліцензії та копію платіжного доручення з відміткою банку про сплату.

    Документи подаються шляхом направлення до органу ДПС особисто, або довіреною особою, або поштою, або в електронному вигляді, в тому числі через Електронний кабінет (у розділі "листування" додати скани документів, але потім все одно потрібно буде надати оригінал ліцензії для її продовження). Якщо ж строк, вказаний на ліцензії не закінчився, то для здійснення контролю чинності ліцензії надається оригінал ліцензії та платіжного доручення (доручень) з відміткою банку про сплату. 

    З повагою, Ігор Бутник.

Якщо подобається, тисни кнопку
  • В'ячеслав
    В'ячеслав
    1 рік

    Ліцензія видана до вересня 2024р. Вона не закінчилась. Є друга сторінка ліцензії де вказується за який період вона сплачена. У моєму випадку сплата була за 3 міс. до 5 грудня 2023р. Чергову сплату на 3 міс. було проведено 23 листопада. 2023. Питання чи потрібно вносити відмітку на другу сторінку ліцензії про сплату чи достатньо тільки повідомити ДПС? Чи я можу торгувати після 5 грудня ,якщо сплата проведена?

    Побачити вiдповiдь на вiдгук
    • Аудитор, Податковий консультант, Експерт Ігор Бутник, фото
      Аудитор
      У сервісі: : 5 років
      62 відгука (62 +) (0 -)
      Залишив коментар: : 08.12.2023 11:09

      Торгувати можете, надаючи для контролю оригінали ліцензії та документу про сплату. У той же час, аби уникнути непорозумінь, рекомендую все-таки подати через листування в електронному кабінеті скан документу про оплату, а потім з його оригіналом та ліцензією відвідати ДПС для проставлення відмітки.

Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram