Конфлікт з пасажироперевізником.

Доброго дня.


Купила квиток на автобус на сайті Босфор.юа на 02.02 на 20:00. Рейс не відбувся у зазначений час, автобус не приїхав і пізніше.


Про затримку чи відміну рейсу ніяк не повідомили! Консультанти босфору жодних чітких відповідей не дають. О 22:00 порадили мені пошукати контакти перевізника в гуглі!? І зв,язатись з ними напряму.



Питання суто грошове, чи зможу я за допомогою адвокатів звернутись до суду і отримати відшкодування за витрачений час?Т як 2лютого я так і не виїхала з країни як і планувала.

03.02.2020 14:28 Відповіли 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram