Купив телефон і через п'ять днів здав на гарантійний ремонт. З ремонту він прийшов поцарапаний, і вже два місяця розбераємось з магазином стосовно компенсації

Добрий день25.12.19  купив телефон Самсунг А70 і плазму. Телефон за 5 днів роботи перестав повноцінно працювати і я здав його на ремонт по гарантії з коробкою і всіма комплектуючими. Під час оформлення документів на ремонт, підписав договір на 31 робочий день (хоча по закону 14).  З ремонту телефон прийшов 11.01, але прийшов з подряпинами на корпусі. На магазині вибачились за таку ситуацію і запитали чи я прийму його таким. Само собою що я  відмовився і написав заяву на заміну товару, так як телефон в мене пробув тільки 5 днів. Через тиждень  передзвонили і запропонували 400грн компенсації на бонусний рахунок. Я відмовився, тому що заміна задньої частини коштувала близько 2000грн в сервісному центрі. Потім були майже три тижні тишини, не зважаючи на те що я приходив на магазин і запитував що з моїм телефон. Вони відповідали що ваша заява розглядається. Приблизно два тижні назад подзвонили і запропонували трохи більшу суму також на бонусний рахунок.  Я знову відмовився, так як ремонт буде дорожчий.Скоро вже закінчується 45 денний період розгляду моєї заяви, а відповіді ніякої немає. Також на магазині говорять що ніякої компенсації за просрочений час по договору гарантійного ремонту не буде. Підкажіть, що можна в даній ситуації зробити.

03.03.2020 07:57 Відповіли 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram