Перевірте,  будь-ласка,  позов  в суд, бо ОСББ не надав відповідь за моєю заявою, а мене травили 3 роки наркотичними препаратами та газами фарби серед ночі з вентиляційних каналів квартири, 

Перевірте,  будь-ласка,  позов  в суд, бо ОСББ не надав відповідь за моєю заявою, а мене травили 3 роки наркотичними препаратами та газами фарби серед ночі з вентиляційних каналів квартири,  тому написала запит в ОСББ , щоб зрозуміти . шо взагалі коїться в будинку, а вони мене проігнорували. І вкажіть судовий збір.


Шевченківський суд м.Києва


 рррррррррррррррррр


04060, 0989590088


 


Заява


про визнання дій протиправними та зобов`язати  вчинити дії


 


Мною,  5 березня 2020 року до Членів Правління ОСББ «Сирецький бояр», де я є власником квартири  338 було написана Заява про надання інформації , але мою заяву було  проігноровано, та інформація за моєю заявою не була надана.


У своїй заяві я просила:


 



  1. Прошу надати інформацію про офіційний та неофіційний  склад Членів Правління ОСББ за 5 років,  прошу надати  їх імена на фамілії із родом занять, датою початку роботи   та причиною  вступу в офіційні та в не офіційні Члени Правління ОСББ. 


 



  1. Прошу надати інформацію про усіх офіційних та неофіційних працівників ОСББ " Сирецький Бояр " за 5 років, прошу надати їх імена на фамілії із родом зайнятої позиції в будинку, початком роботи  та причиною  працювання  в офіційних та в не офіційних працівниках.


 



  1. Прошу надати інформацію про усі обслуговуючі компанії будинку за 5 років, такі як  інтернет провайдери, " Юна Сервіс " та інші.


Прошу вказати причину  вибору  саме цих обслуговуючих компаній поміж  великої кількості  існуючих компаній на ринку України.


 


    4.Прошу надати інформацію про право власності на земельну ділянку,  на якій побудований будинок за адресою  вул.Ризька 73Г. При наявності договору аренди, прошу вказати  строк договору аренди, ініціали власника земельної ділянки  та ім`я арендаторів земельної ділянки. 


 


В порушення ст.  34, 40 Конституції України, ст. 1 , 15, 19 ЗУ "Про звернення громадян" відповідач не надав  відповідь на питання  в моїй заяві


 Згідно з ст. 5 Закону N 2939-VI, одним зі шляхів реалізації доступу до інформації є її надання за запитами на інформацію.


Ненаданням мені відповіді на мою заяву від 05.03.2020 Членами Правління ОСББ «Сирецький бояр» були порушені мої законні інтереси як власника квартири, та виконується умисна дія  для створеня  перешкод  у здійсненні мною моїх   законних інтересів та  прав .


Відсутність бажаної для позивача відповіді, з огляду на гарантовані ст. ст. 34, 63 Конституцією України права фізичної особи, яка займає посаду Члена правління ОСББ « Сирецький Бояр»  свідчить про невиконання вимог Закону України "Про звернення громадян".


При цьому акцентую увагу ,  що суть моїх питань у моєму зверненні  зводиться  до вияснення власних міркувань відповідача якими є Члени правління ОСББ « Сирецький Бояр», які виконують  функціональні  обов`язки  посадової особи Члена Правління ОСББ « Сирецький Бояр».


Наразі відбувається  факт порушення відповідачем 30 денного строку на надання відповіді на моє звернення, передбаченого ст. 20 Закону України "Про звернення громадян",


За нормами Закону України "Про звернення громадян",  запитувана інформація не відноситься до публічної, в розумінні Закону України "Про доступ до публічної інформації" отже повинна бути надана заявнику.


Увідповідності до ч. 1 ст. 1 Закону України "Про звернення громадян" громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об`єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов`язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.


Водночас, згідно ст. 5 Закону України "Про інформацію", кожен має право на інформацію, що передбачає можливість вільного одержання, використання, поширення, зберігання та захисту інформації, необхідної для реалізації своїх прав, свобод і законних інтересів.


Згідно ст.1 закону України Про звернення громадян Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об`єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов`язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.


 


Згідно ст. 7. закону України Про звернення громадян Заборона відмови в прийнятті та розгляді звернення . Звернення, оформлені належним чином і подані у встановленому порядку, підлягають обов`язковому прийняттю та розгляду.                                                                                                                                                   Забороняється відмова в прийнятті та розгляді звернення з посиланням на політичні погляди, партійну належність, стать, вік, віросповідання, національність громадянина, незнання мови звернення.


Згідно ст 4 закону України Про звернення громадян Рішення, дії (бездіяльність), які можуть бути оскарженіДо рішень, дій (бездіяльності), які можуть бути оскаржені, належать такі у сфері управлінської діяльності, внаслідок яких:порушено права і законні інтереси чи свободи громадянина (групи громадян);  створено перешкоди для здійснення громадянином його прав і законних інтересів чи свобод;  незаконно покладено на громадянина які-небудь обов`язки або його незаконно притягнуто до відповідальності.


Згідно ст. 14  закону України Про звернення громадян Розділ IIПорядок розгляду звернень громадян.  Розгляд пропозицій (зауважень) громадян. Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об`єднання громадян, посадові особи зобов`язані розглянути пропозиції (зауваження) та повідомити громадянина про результати розгляду. 


Згідно ст. 18. Права громадянина при розгляді заяви чи скарги Громадянин, який звернувся із заявою чи скаргою до органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об`єднань громадян, засобів масової інформації, посадових осіб, має право: особисто викласти аргументи особі, що перевіряла заяву чи скаргу, та брати участь у перевірці поданої скарги чи заяви;знайомитися з матеріалами перевірки;подавати додаткові матеріали або наполягати на їх запиті органом, який розглядає заяву чи скаргу;бути присутнім при розгляді заяви чи скарги;користуватися послугами адвоката або представника трудового колективу, організації, яка здійснює правозахисну функцію, оформивши це уповноваження у встановленому законом порядку; одержати письмову відповідь про результати розгляду заяви чи скарги; висловлювати усно або письмово вимогу щодо дотримання таємниці розгляду заяви чи скарги;   


вимагати відшкодування збитків, якщо вони стали результатом порушень встановленого порядку розгляду звернень.


Згідно ст.15. Закон України про звернення громадян Розгляд заяв (клопотань) Органи державної влади, місцевого самоврядування та їх посадові особи, керівники та посадові особи підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об`єднань громадян, до повноважень яких належить розгляд заяв (клопотань), зобов`язані об`єктивно і вчасно розглядати їх, перевіряти викладені в них факти, приймати рішення відповідно до чинного законодавства і забезпечувати їх виконання, повідомляти громадян про наслідки розгляду заяв (клопотань). 


Відповідь за результатами розгляду заяв (клопотань) в обов`язковому порядку дається тим органом, який отримав ці заяви і до компетенції якого входить вирішення порушених у заявах (клопотаннях) питань, за підписом керівника або особи, яка виконує його обов`язки.


Рішення про відмову в задоволенні вимог, викладених у заяві (клопотанні), доводиться до відома громадянина в письмовій формі з посиланням на Закон і викладенням мотивів відмови, а також із роз`ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.


Згідно ст.19. Закон України про звернення громадян Розгляд заяв (клопотань) Обов`язки органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, об`єднань громадян, засобів масової інформації, їх керівників та інших посадових осіб щодо розгляду заяв чи скарг .Органи державної влади і місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації незалежно від форм власності, об`єднання громадян, засоби масової інформації, їх керівники та інші посадові особи в межах своїх повноважень зобов`язані: об`єктивно, всебічно і вчасно перевіряти заяви чи скарги;у разі прийняття рішення про обмеження доступу громадянина до відповідної інформації при розгляді заяви чи скарги скласти про це мотивовану постанову;на прохання громадянина запрошувати його на засідання відповідного органу, що розглядає його заяву чи скаргу;відміняти або змінювати оскаржувані рішення у випадках, передбачених законодавством України, якщо вони не відповідають закону або іншим нормативним актам, невідкладно вживати заходів до припинення неправомірних дій, виявляти, усувати причини та умови, які сприяли порушенням;забезпечувати поновлення порушених прав, реальне виконання прийнятих у зв`язку з заявою чи скаргою рішень;


письмово повідомляти громадянина про результати перевірки заяви чи скарги і суть прийнятого рішення; 


вживати заходів щодо відшкодування у встановленому законом порядку матеріальних збитків, якщо їх було завдано громадянину в результаті ущемлення його прав чи законних інтересів, вирішувати питання про відповідальність осіб, з вини яких було допущено порушення, а також на прохання громадянина не пізніш як у місячний термін довести прийняте рішення до відома органу місцевого самоврядування, трудового колективу чи об`єднання громадян за місцем проживання громадянина;у разі визнання заяви чи скарги необгрунтованою роз`яснити порядок оскарження прийнятого за нею рішення;не допускати безпідставної передачі розгляду заяв чи скарг іншим органам;особисто організовувати та перевіряти стан розгляду заяв чи скарг громадян, вживати заходів до усунення причин, що їх породжують, систематично аналізувати та інформувати населення про хід цієї роботи.


Згідно ст. 34 Конституції України Кожному гарантується право на свободу думки і слова, на вільне вираження своїх поглядів і переконань.Кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір.Здійснення цих прав може бути обмежене законом в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров`я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя.


Згідно ст. 40. Конституції України Усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов`язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.


Станом,  на день подання скарги до суду, відповідь за моєю заявою мені не була надана ,  що порушує мої права як заявника, гарантовані законодавством Україні 34, 40 Конституції України, ст. 1 , 15, 19 ЗУ "Про звернення громадян"


 


         На підставі  викладеного прошу:


 


1) Прошу визнати неправомірною бездіяльність Членів Правління ОСББ « Сирецький Бояр» щодо ненадання відповіді (інформації) за моєю заявою від 05.03.2020.


 


2) Прошу зобов`язати  відповідача надати таку відповідь, а також прошу визнати неправомірними дії Членів Правління ОСББ « Сирецький Бояр», щодо  несвоєчасного надання відповіді за моєю  заявою  від 05.03.2020.


 


 


 


 Відповідно до пункту 13 ч.2 ст.3 Закону України "Про судовий збір", судовий збір ??????????????..........................


 


07.04.2020                                                                                      ррррррррррррррррррр

08.04.2020 00:30 Відповіли 4
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram