Вітаю! Поясніть будь ласка, що має містити в собі щорічний звіт управляючої компанії перед мешканцями багатоквартирного будинку з яким у неї заключений договір.
Згідно Закону України Про житлово-комунальні послуги Розділ II СУБ’ЄКТИ ПРАВОВІДНОСИН У СФЕРІ НАДАННЯ КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ, ЇХ ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ Стаття 8. Права і обов’язки виконавців комунальних послуг та управителів
4. Управитель багатоквартирного будинку зобов’язаний: 9) вести окремий облік доходів і витрат за кожним багатоквартирним будинком, що перебуває в його управлінні, та забезпечувати співвласникам багатоквартирного будинку вільний доступ до такої інформації щодо їхнього будинку у порядку, визначеному договором; 10) щороку звітувати перед споживачами про виконання кошторису витрат та подавати кошторис витрат на поточний рік споживачам на погодження.
Згідно договору про надання послуг з управління багатоквартирним будинком між нашим будинком та управляючою компанією, Права та обов’язки сторін
9.14 Подавати щороку до 1 квітня замовникові письмовий звіт про результати своєї діяльності та стан виконання фінансового, господарського та перспективного планів.
Поясніть будь ласка, яку саме обов’язкову інформацію в звіті має зазначити управляюча компанія. Дякую.
Доброго дня.
Так звісно, ОСББ має щорічно звітуватися перед співласниками багатоквартирного будинку (споживачами) в особі Голови ОСББ.
Такий звіт має бути доступним для мешканців та відображати всю повноту фінансово-господарської діяльності за рік, а також план діяльності на наступний рік.
Законодавством не передбачено обов'язкового зразка або структури такого звіту.
Статутом може бути регламентовано яким чином має виглядати такий звіт та яку інформацію має відображати.
Якщо таких положень в Статуті немає, рекомендую внести певні зміни та визначити питання, які підлягають звітуванню.
Відповідаючи на Ваш запит, можу рекомендувати наступну інформацію (пункти), які можна відобразити в звіті:
-відомості про фінансовий стан на кінець звітного року ( інформація про надходження коштів за рік, джерело надходжень та кількість, залишок коштів на кінець року, відомості про витрати- ремонтні роботи, сплата комунальних послуг, заробітної плати працівників ОСББ тощо)
-інформація про наявні борги ОСББ, його співласників;
-виконані роботи за рік (ремонтні роботи, поточні роботи, налагоджені роботи тощо);
-відомості про укладені договори ( в тому числі, якщо ОСББ надає в оренду приміщення, або орендує обладнання тощо);
-інформація про придбане майно в інтересах ОСББ;
-план дій на наступний рік (наприклад, що необхідно придбати в інтересах ОСББ, скільки коштів необхідно залучити, що відремонтувати, облаштувати тощо).
В такий план також можно включити інші відомості, які є актуальними та важливими для співласників ОСББ.
З повагою,
Адвокат Бекало М.І.
Вибачте, але немає створеного ОСББ !!! є договір між мешканцями багатоквартирного будинку та управляючею компанією. Я додав два файли, договір та додаток.
Дякую за відгук. Вибачте, Договір з додатком я не відразу побачила. Але ситуацію це не змінює, оскільки коло зобов'язань нічим не відрізняється від ОСББ. Тому, моя консультація, я сподіваюсь, Вам буде корисною. Гарного Вам дня. З повагою, Бекало М.І.