Отмычки пересекли таможенную границу

Да! Пожалуйста расскжите, как отказаться от посылки. Перевозчик называется MeestUA. Меня он раньше не вызывал на таможенные процедуры. В это раз вызвали, думаю из-за названия товара. Lock pick tool. Пришло СМС. Дословно. Vam prybulo zamovlennya z Kytayu. Informaciy shchodo provedennya mytnyh procedur mozna diznatys za tel. 380-44-393-92-36, 380-96-450-05-05, 380-99-450-05-05, 380-73-450-05-05 abo nadishlit lysta na e-mail csc@meest-cargo.com.ua


Я им написал письмо с номером посылки. Жду ответ.


Спасибо. 

22.03.2021 22:39 2148

Консультація виконавця

Віктор Мороз
Адвокат
У сервісі: 5 років
13 відгуків (13 +) (0 -)
Консультацій: 34

https://meest.com/uploads/elFinder/UA/2021/Standartni-Umovy-Servisu_Meest_17_03_2021.pdf






Обов’язки Експедитора/Виконавця щодо строків доставки вважаються виконаними в таких випадках, якщо:




  • Дата фактичної доставки знаходиться в межах задекларованого строку доставки Відправлення (якщо Одержувач готовий прийняти Відправлення в цей термін);




  • Дата фактичної доставки відповідає плановій даті доставки (ПДД), попередньо узгодженій з Одержува- чем (якщо з Одержувачем було погоджено ПДД поза Задекларований термін доставки);




  • Експедитором/Виконавцем було виявлено Проблеми доставки щодо Відправлення в межах Задекларо- ваного строку доставки.













Граничний термін перебування Відправлень у Експедитора/Виконавця складає 14 календарних днів. За кло- потанням Замовника (Відправника) термін перебування Відправлення у Експедитора/Виконавця може бути продовжений на інший термін, за умови сплати за зберігання згідно тарифів Експедитора/Виконавця.


При цьому, безоплатний термін перебування відправлення на складі Експедитора/Виконавця (до відправ- лень «двері-склад», «склад-склад» складає 3 робочі дні). Датою зарахування відправлення на склад Замов- ника вважається дата прибуття до кінцевого пункту перебування, про яку отримувач може дізнатися відслід- кувавши Відправлення на сайті Експедитора/Виконавця meest.com. За умови здійснення Експедитором/ Виконавцем послуги «до дверей» передбачається одна (1) спроба доставки (послуга може застосовуватись для Відправлень в сегменті С2С та В2С). По факту вичерпання передбаченої кількості спроб доставки Від- правлення Експедитор/Виконавець зобов’язаний надати Одержувачу можливість самостійно отримати Від- правлення на відповідному підрозділі доставки (складі або відділенні) в межах Граничного терміну перебу- вання Відправлення на такому підрозділі.


Задекларованими термінами доставки слід вважати строки доставки, що опубліковані на сайті Експедитора/ Виконавця, якщо інше не визначено Договором.


Відповідно до умов доставки, Експедитор/Виконавець – як при дорученні Відправлень «до дверей», так і при їх видачі на відділенні / складі – зобов’язаний видати Відправлення Одержувачу, зазначеному Відправ- ником у Вантажній Декларації / супровідному документі на підставі документу, що засвідчує особу Одержу- вача, або його представнику, відповідна можливість чого (право представника) повинна бути зазначена в Договорі, або у такого представника мають бути підстави отримати Відправлення (нотаріально посвідчена довіреність та документ, що засвідчує особу). Експедитор / Виконавець забезпечує зберігання Відправлення з моменту його прийняття (Забору), в процесі його транспортування до вручення Одержувачу, а у випадку якщо доставка проводиться «до складу» або «до відділення», то впродовж 10 календарних днів з моменту доставки такого Відправлення на склад / відділення Експедитора/Виконавця.


У випадку отримання Одержувачем Відправлення в упакуванні, що визнане ним та представником Експе- дитора/Виконавця (кур’єром) як пошкоджене, Одержувач в присутності відповідного представника Експе- дитора/Виконавця перевіряє вкладення такого Відправлення на цілісність, комплектність та/або належну кількість. Якщо таке Відправлення визначене як «невідповідне», робиться відповідна відмітка у Накладній видачі кур’єру (при сервісі «до дверей») або у Накладній видачі зі складу (при сервісі «до складу» / «до від- ділення»). На місці складається Акт прийому відправлення, в якому зазначається інформація про невідпо- відність Відправлення, і Одержувач та представник Експедитора/Виконавця (кур’єр) підписують такий Акт.


Якщо фактична кількість вантажних місць Відправлення не відповідає кількості, заявленій у Вантажній Декла- рації / супровідному документі, Одержувач в присутності представника Експедитора/Виконавця (кур’єра) зобов’язаний відкрити упаковку всіх вантажних місць (коробки тощо) такого Відправлення та скласти Акт прийому, в якому зазначити весь перелік вкладень. Складання такого Акту повинно забезпечити обґрунто- ваність претензій щодо нестачі Відправлення, що її може оформити Одержувач в майбутньому. Акт повинен бути підписаний Одержувачем та представником Експедитора/Виконавця (кур’єром). Нескладання Одержу- вачем відповідного Акту про нестачу чи пошкодження в момент отримання Відправлення позбавляє його права звертатись до Експедитора/Виконавця із вимогами та/або претензіями щодо такого Відправлення в майбутньому.


Претензії з приводу втрати, пошкодження відправлення чи протермінування строку його доставки при- ймаються не пізніше 30 днів з моменту передачі Відправлення відправником або отримання відправлення Отримувачем, повернення Відправником.


Всі спори між Сторонами вирішуються шляхом переговорів. У випадку неможливості дійти згоди, спір пере- дається для вирішення до суду в порядку визначеному чинним законодавством України.


Експедитор/Виконавець попередньо повідомляє телефоном (шляхом голосового виклику або SMS-пові- домленням) Одержувача про заплановану дату та/або орієнтовний час доставки Відправлення. У разі від- сутності Одержувача або відмови Одержувача від приймання Відправлення з незалежних від Експеди- тора/Виконавця причин обов’язки Експедитора/Виконавця вважаються виконаними з моменту 1-ї доставки Відправлення та підлягають оплаті Замовником. Зберігання та подальші спроби доставки Відправлення, що перевищують Граничну кількість спроб доставки згідно цих правил або згідно Договору, вважається повторною спробою доставки та оплачується Замовником додатково згідно діючих тарифів Експедитора/ Виконавця. У випадку відмови Одержувача від приймання Відправлення Замовник має право вимагати повернення Відправлення за додаткову оплату згідно діючих тарифів Експедитора/Виконавця. Експедитор/ Виконавець здійснює повторну спробу доставку тільки за попереднім погодженням з Одержувачем. Одер- жувач Відправлення чи будь-яка інша особа, яка належним чином уповноважена Одержувачем, може отри- мати Відправлення у Експедитора/Виконавця або замовити у Експедитора/Виконавця додаткову спробу доставки Відправлення.


Якщо з вини Замовника (Одержувача, Відправника, платника чи третьої особи) Відправлення не може бути доставлене в обумовлені строки (в разі відсутності Одержувача або його відмови від отримання Відправ- лення), таке Відправлення зберігається на відповідному підрозділі доставки Експедитора/Виконавця. Екс- педитор/Виконавець знімає з себе всіляку відповідальність за збереження цілісності та придатності Від- правлення, якщо таке Відправлення потребує додаткового та/або спеціального догляду (умов зберігання). Замовник (Відправник, Одержувач, платник чи третя особа) оплачує відповідні додаткові витрати Експе- дитора/Виконавця, пов’язані зі зберіганням Відправлення, згідно діючих тарифів Експедитора/Виконавця.








Якщо зберігання такого Відправлення спричинило шкоду Експедитору/Виконавцю, або останній поніс додаткові витрати у зв’язку з таким зберіганням (забезпечення додаткових та/або спеціальних умов збері- гання), така шкода йому відшкодовується зазначеними особами, в т.ч. втрачена вигода.


Якщо Відправлення не отримано Одержувачем впродовж Граничного строку перебування Відправлення у Експедитора/Виконавця, або якщо Одержувач відмовляється від приймання Відправлення, Експедитор/ Виконавець має повне право в межах чинного законодавства України забезпечити свої витрати за рахунок такого Відправлення, попередньо повідомивши про свій намір Одержувача. Такі дії Експедитора/Виконавця не вважатимуться невиконанням чи неналежним виконанням умов Договору між Експедитором/Виконав- цем та Замовником. Якщо Відправлення не можна реалізувати, і існує ризик його подальшого зберігання, таке Відправлення може бути знищене (утилізоване). Витрати, пов’язані із зберіганням, реалізацією та/або знищенням (утилізацією) Відправлення, нестиме Замовник (через відшкодування Експедитору/Виконавцю). У випадку відчуження Відправлення, за наявності обставин, передбачених вище, чи його знищення (утиліза- ції), Експедитор/Виконавець складається відповідний акт.


За погодженням із Відправником (Замовником) та за встановлену Експедитором/Виконавцем плату, Від- правлення повертається Відправнику (Замовнику) у випадку, коли зазначена адреса доставки не існує чи більше не існує. Експедитор/Виконавець не зобов’язаний з’ясовувати жодних додаткових адрес Одержу- вача або може це робити за додаткову плату, обумовлену з Замовником. Експедитор/Виконавець не зобов’я- заний доставляти Відправлення за будь-якою іншою адресою, ніж та, що зазначена Замовником (Відправ- ником) як адреса Одержувача у Вантажній Декларації / супровідному документі, за умови якщо помилка в зазначеній адресі спричинена діями Відправника (Замовника).


Замовник (Відправник) може здійснити переадресацію Відправлення. Переадресація Відправлення здійс- нюється за умови зміни оплати за відповідну Послугу згідно з діючими тарифами Експедитора/Виконавця шляхом подання усної заяви з її подальшим письмовим підтвердженням (факсимільна копія дійсна) з боку Замовника (Відправника) з обов’язковим посиланням на номер Вантажної Декларації, точної вказівки на адресу, що змінюється, паспортних та особистих даних особи, яка переадресовує Відправлення, та особи, яка буде його отримувати.


У випадку повернення Відправлення (відсутності Одержувача при 1-й спробі доставки) або переадресації Відправлення Замовником (Відправником), в т.ч. при зміні Замовником (Відправником) адреси доставки, повторна спроба доставки чи доставка Відправлення в іншому напрямку оплачується додатково згідно діючих тарифів Експедитора/Виконавця. Враховуючи зобов’язання Замовника (Відправника), зазначені в документі на доставку (Вантажній Декларації, Ф.117 тощо), вказати, окрім інших відомостей, в т.ч. контактний телефон Одержувача, таким чином, 1-а спроба доставки Відправлення здійснюється виключно за умови наявності вказаного Замовником (Відправником) контактного телефону Одержувача. Зберігання Відправ- лення на підрозділі доставки Експедитора/Виконавця до моменту з’ясування контактного телефону Одер- жувача оплачується Замовником згідно діючих тарифів Експедитора/Виконавця.



Насколько я понимаю, Вы можете обратиться к ним и они за дополнительную плату вернут посылку в Китай.





Якщо подобається, тисни кнопку
Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram