Доброго дня.
В попередні роки (не менше 5 років тому) у нас відбулася переплата за гарячу воду у зв"язку з тим,
що ми платили по 10 куб.м. на місяць, а використовували значно менше (на лічильник не дивились).
На початку 2021 року ми виконали вимогу щодо повірки лічильника гарячої води.
Лічильник справний (про що існує відповідний документ).
Теплопостачальна компанія провела переопломбування лічильника і зафіксувала факт невідповідності сплати і
поточного показника лічильника (переплату).
З середини поточного року теплопостачальна компанія вирішила "пробачити" нам переплату і рахує згідно поточного
показника лічильника.
Як можна вплинути на теплопостачальну компанію і змусити її у законний спосіб враховувати нашу переплату у минулі роки?
Дякую!