Придбала квартиру під офіс на 1му поверсі багатоповерхового будинку, який зараз в процесі здачі в експлуатацію. Чи потрібно звертатися вже зараз до забудовника за дозволом на встановлення окремого фходу до квартири чи це вже потрібно робити після здачі в експлуатацію і до кого тоді звертатися?
Ви придбали згідно умов договору квартиру. Право власності на квартиру у Вас виникає з моменту державної реєстрації. Після реєстрації права власності на квартиру Ви має право розпоряджатися нею на власний розсуд відповідно до закону. Для переобладнання квартири під офіс, спочатку її потрібно переоформити з житлового в нежитловий фонд. Правила переведення з житлового у нежитловий фонд затверджуються міськими радами. Також Ви бажаєте встановити окремий вхід з фасаду до квартири тому, потрібно буде провести реконструкції квартири. Для цього потрібно: отримати висновок про технічну можливість встановлення окремого входу, отримати згоду від сусідів на проведення реконструкції, отримати у місцевому відділі архітектури містобудівні умови та обмеження забудови, замовити проект на реконструкцію, отримати дозвіл на проведення будівельних робіт в управлінні Державної архітектурно-будівельної інспекції, провести роботи, оформити новий технічний паспорт, ввести в експлуатацію об’єкт, зареєструвати право власності. До введення в експлуатацію встановити окремий вхід можливо лише через внесення змін до проекту будівництва багатоквартирного будинку за заявою замовника будівництва. Щоб провести всі роботи і оформити документацію правильно, варто звернутися до спеціалістів, які спеціалізується на подібних послугах. У випадку виникнення додаткових питань, звертайтесь!