ФОП 3 група 5% / веб-розробка / первинні документи / коли платити ЕП

Доброго дня! Я з недавніх пір став ФОПом, 3 група, 5%, займаюся веб-розробкою і маю ряд питань. Мене ок будуть короткі відповіді, які просто дадуть мені зрозуміти суть.

1. Які первинні документи є обов`язковими, при роботі з українськими, або зарубіжними фізичними та юридичними особами. (якщо не помиляюсь, з украинскими достатньо інвойсу? як його треба підписувати.)

1.1. Є просто деякі клієнти, з якими "на ти" і ніяких доків не потрібно, лише приймати платежі. От які документи все ж треба в такому разі, чи можна взагалі без?

2. Наскільки важливим є написання клієнтом "призначення платежу" і який має бути формат (приклад) цього призначення?

3. Чи можуть мені надсилати кошти просто по номеру карти, а не по реквізитам?

4. Як краще сплачувати ЕП (5%)? Одного разу в квартал, чи одразу, кожного разу, як мені будуть зараховані кошти за якесь замовлення, тобто не раз у квартал за всю суму, а наприклад 20 разів протягом кварталу (які тоді писати коментарі при сплаті податку).

02.02.2023 16:33 610

Консультація виконавця

Андрій Межирицький
Адвокат
У сервісі: 2 роки
95 відгуків (95 +) (0 -)
Консультацій: 241
Топ 3 спеціалізації:
  • Податкове право
  • Діяльність фізичної особи підприємця
  • Військове право

Доброго дня. Дякую за вибір.

1. Первинними документами для Вашого виду діяльності є акти надання послуг (якщо контрагент резидент України) або інвойс (якщо контрагент - нерезидент). Підписувати такі документи в разі віддаленості клієнітів можна або шляхом паперового обміну через пошту (роздруковувати, ставити підпис та направляти Новою поштою клієнту з проханням повернути підписаний екземпляр) або за допомогою електронного цифрового підпису через програми МеДок, Вчасно та інші. В разі роботи з нерезидентами достатньо інвойсу отриманого в електронному вигляді.

2. Взагалі на третій групі єдиного податку призначння платежу не має приниципового значення. Але краще, щоб в призначення платежу було зазначено: "сплата зігідно акту надання послуг/інвойсу від___________" або, якщо на дату платежу первинного документа ще не має: "сплата за послуги з _______________(а далі так як зазначено у Вашому основному КВЕД).

3. Якщо кошти надходитимуть на номер особистої картки, то юридично вони не будуть стосуватись Вашої підприємницької діяльності. Але це не відповідає вимогам закону і в разі регулярних надходжень та великих сум таких надходжень, банк може заблокувати такі перекази та запросити документальне обгрунтування подібних операцій. Тому краще отримувати оплату за надані послуги на реквізити IBAN підриємницького рахунку.

4. Відповідно до вимог Податкового кодексу України єдиний податок з доходів отриманих протягом І кварталу слід сплатити до до 20 травня; протягом ІІ кварталу - до 19 серпня; протягом ІІІ кварталу - до 19 листопада; протягом ІV кварталу - до 19 лютого наступного року. Як саме сплачувати в межах цього граничного терміну вирішувати Вам, це питання зручності. Якщо сплачувати відразу після отримання доходу, то в призначенні платежу слід кожного разу зазначати "сплата єдиного податку за ____ квартал 202__ року".

Якщо маєте додаткові питання, звертайтесь за телефоном +38-050-301-67-55 (будь-який месенджер).

Сподіваюсь інформація буде Вам корисною. Буду дуже вдячний за відгук.

Якщо подобається, тисни кнопку
Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram