Доброго дня!
Варіанти ще є.
Відповідно до Закону «Про місцеве самоврядування в Україні» рішення про перейменування вулиць та зміна номерів об’єктів нерухомого майна ухвалюють міські, сільські і селищні ради. Тобто, такі рішення є компетенцією органів місцевого самоврядування.
Вам необхідно звернутись із заявою до міської ради про надання Вам довідки про перейменування вулиці на якій знаходиться Ваш будинок. В заяві слід зазначити стару назву та адресу, можна додати копію документів на будинок.
Отримання довідки є необхідним, якщо здійснюються певні нотаріальні дії зі своєю нерухомістю, і потрібно внести зміни у правовстановлюючі документи.
Орган місцевого самоврядування має в місячний термін видати Вам довідку про зміну назви вулиці та номеру будинку, якщо таке відбулося за цей час. Якщо назва мінялася декілька разів, то про це також має бути зазначено у довідці.
Після отримання довідки від міської ради Ви надаєте цю довідку в БТІ та нотаріусу, що є підставною для внесення змін до документів.
Видача довідки здійснюється безоплатно.
Питання врегульоване нормативними актами:
Всього Вам доброго!
В разі необхідності правової підтримки, або іншої допомоги, звертайтесь.
Контакти виконавця: вайбер 0987774076, телеграм https://t.me/Inna_A_1