Доброго дня.
Підприємством був відкритий картковий рахунок у банку і відповідно корпоративна картка для директора.
На які витрати можна використати? Чи потрібні ще підтвердні документи крім авансового звіту і чеків? Чи обов’язково залишок коштів повертати на поточний рахунок ?
Також не дуже розумію, що з такими розрахунками з ПДВ, адже при якійсь покупці ми податкову накладну не отримаємо?
Добрий день! Відповвідно до Інструкції НБУ № 492, Використовувати корпоративну картку і картковий рахунок можна для будь-яких витрат, пов’язаних з бізнес-діяльністю (крім зняття заробітної плати та коштів на соціальні виплати). Інші документи у даному випадку не потрібні. Прямого обов'язку щодо повернення залишку коштів на поточний рахунок не встановлено. Ви можете переслати на картковий рахунок будь-яку суму коштів, яка може знаходитись там необмежений період часу.
Щодо ПДВ: дійсно, Вам не видатдуть ПДВ накладну на купівлю через корпоративну карту. Якщо щось купляєте з ПДВ і у подальшому хочете робити залік ПДВ, то це треба робити традиційним механізмом (через картковий рахунок IBAN або поточний раїунок, але не через безпосередньо саму корпоративну карту).