розміщення фуд трака на приватні комерційні земельні ділянці

Доброго дня. На частині приватної земельної ділянки , що належить Приватному Підприємству відповідно до свідотства на приватну власність власники прийняли рішення розмістити фуд трак(на базі автопричепу) для подальшої здачі в оренду ФОПу що веде діяльність по квед 56.10.
Земельна ділянка викуплена та приватизована в 2011 році та перебуває у власності по теперішній час.
Який перелік дозвільних документів потрібно для встановлення фуд трака (на базі автопричепу) та ведення діяльності по кведу 56.10.Потрібен фахівець для реалізаціїї даного запиту .
03.10.2024 11:48 60

Консультація виконавця

Алексей Тимошенко
Адвокат
У сервісі: 4 роки
5 відгуків (5 +) (0 -)
Консультацій: 28

1

Розміщення пересувної точки продажу їжі, готової до вживання, врегульоване Порядком розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності.

Відповідно до Порядку, тимчасові споруди поділяються на стаціонарні та пересувні. Фургон, з якого торгуватимуть готовою до вживання їжею, відноситься до пересувних тимчасових споруд.

Пересувна тимчасова споруда (ТС) - це споруда, яка не має закритого приміщення для тимчасового перебування людей, у якій може бути розміщене торговельне обладнання, низькотемпературний прилавок, лоток, ємність, торговельний автомат, інші пристрої для сезонної роздрібної торгівлі та іншої підприємницької діяльності.

Підставою для розміщення ТС є паспорт прив'язки ТС.

2

Замовник, який має намір встановити ТС, звертається до відповідного виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або районної державної адміністрації із відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС.

До заяви додаються:

графічні матеріали із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1 : 500 кресленнями контурів ТС з прив’язкою до місцевості;

реквізити замовника (найменування/прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)/місцезнаходження ТС/контактна інформація) та напрям підприємницької діяльності.

Цей перелік документів є вичерпним.

Про відповідність намірів замовника щодо місця розташування ТС містобудівній документації, будівельним нормам замовник повідомляється відповідним органом з питань містобудування та архітектури письмово протягом десяти робочих днів з дня отримання відповідного комплекту документів або замовнику надається аргументована відмова щодо реалізації намірів розміщення ТС.

3

Для оформлення паспорта прив'язки ТС замовник звертається до органу з питань містобудування та архітектури із додатковою заявою щодо оформлення паспорта прив'язки ТС, до якої додає:

схему розміщення ТС;

ескізи фасадів ТС у кольорі М 1:50 (для стаціонарних ТС), які виготовляє суб'єкт господарювання, який має у своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;

технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.

Зазначені документи замовником отримуються самостійно.

4

Паспорт прив'язки ТС надається органом з питань містобудування та архітектури протягом десяти робочих днів з дня подання зазначеної заяви.

Паспорт прив’язки ТС включає:

  • титульний аркуш із зазначенням реквізитів замовника (найменування/прізвище, ім’я та по батькові (за наявності)/місцезнаходження ТС/контактна інформація) та напряму підприємницької діяльності;
  • схему розміщення ТС, виконану на топографо-геодезичній основі у масштабі 1 : 500;
  • ескізи фасадів ТС у кольорі М 1 : 50 (для стаціонарних ТС);
  • технічні умови щодо інженерного забезпечення ТС, отримані замовником у балансоутримувача відповідних мереж.

Цей перелік документів є вичерпним.

Паспорт прив'язки ТС підписується керівником (заступником керівника) відповідного органу з питань містобудування та архітектури сільської, селищної, міської ради, районної державної адміністрації.

Паспорт прив'язки ТС виготовляється у двох примірниках. Один примірник зберігається у замовника ТС, другий - у відповідному органі з питань містобудування та архітектури.

Паспорт прив'язки ТС видається на безоплатній основі.

5

Після розміщення ТС замовник подає до виконавчого органу сільської, селищної, міської ради або відповідної районної державної адміністрації письмову заяву за формою, наведеною у додатку 2 до Порядку, у якій зазначає, що він виконав вимоги паспорта прив'язки ТС.

6

Основні документи, які потрібні для відкриття пересувної точки продажу готової їжі:

1. Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб'єктів господарювання вимогам законодавства у сфері пожежної безпеки, яка реєструється Державною службою України з надзвичайних ситуацій.

Відповідна декларація подається або надсилається рекомендованим листом за місцем розташування об’єкта (об’єктів) нерухомості до адміністратора центру надання адміністративних послуг або ДСНС (дозвільного органу), або через Єдиний державний портал адміністративних послуг, зокрема через інтегровану з ним інформаційну систему ДСНС.
Порядок подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2013 року № 440.

2. Державна реєстрація потужностей оператора ринку, яка здійснюється територіальними органами Держпродспоживслужби.

Згідно зі статтею 25 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Мінагрополітики та продовольства України № 431 від 15 лютого 2024 року «Про затвердження Порядку проведення державної реєстрації потужностей ведення державного реєстру потужностей операторів ринку та надання інформації з нього заінтересованим суб’єктам» реєстрації підлягає кожна окрема потужність, що є в управлінні оператора ринку, та які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.

Не пізніше, ніж за 10 календарних днів до початку роботи потужності, оператор ринку зобов’язаний подати (надіслати) до територіального органу компетентного органу заяву про державну реєстрацію потужності, та зобов’язаний протягом 10 робочих днів повідомляти територіальний орган компетентного органу про зміни у своїй діяльності, що зумовлюють необхідність внесення змін до відомостей державного реєстру потужностей операторів ринку, а також про припинення використання потужності.

Подати заяву до відповідного територіального управління Держпродспоживслужби для державної реєстрації потужності оператора ринку можливо шляхом відправлення документів поштою (рекомендованим листом), звернувшись особисто або через законного представника до Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), або заповнивши заяву на отримання послуги онлайн на порталі Дія (сторінка також містить докладну інформацією щодо відповідної послуги).

3. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який надає Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.

Згідно з Законом України «Про систему громадського здоров'я» об’єктом державної санітарно-епідеміологічної експертизи є будь-яка діяльність, технологія, продукція та сировина, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров’я людини, а також діючі об'єкти у випадках, коли їх шкідливий вплив встановлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.

У період воєнного стану, з метою спрощення ведення бізнесу, право на початок діяльності можна отримати без одержання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від Держпродспоживслужби, а лише на підставі подання декларації про намір провадження такого виду господарської діяльності (постанова КМУ від 18 березня 2022 року № 314).

Разом з цим після припинення чи скасування воєнного стану невідкладно, але не пізніше трьох місяців, якщо бізнес розпочато на підставі декларації, необхідно звернутися до Держпродспоживслужби за отриманням вищевказаного висновку як документу дозвільного характеру.

Відповідно до частини першої статті 4¹ Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» у разі надання на підставі договору оренди чи інших договорів у тимчасове користування приміщень та обладнання за умови збереження виду діяльності і стану цих приміщень та обладнання від орендаря або іншого користувача не вимагається отримання документа дозвільного характеру на їх використання (експлуатацію), крім потенційно небезпечних об'єктів та в разі експлуатації машин, механізмів, устаткування (далі — устаткування) підвищеної небезпеки, якщо інше не встановлено законом. Відповідальність за використання (експлуатацію) приміщень та обладнання покладається на особу, визначену відповідним договором.

7

Кухарі та кухонні працівники при прийнятті на роботу обов'язково проходять медичний огляд. Те ж саме стосується продавців. Особа, яка готуватиме та продаватиме фастфуд, має пройти медичний огляд та отримати медичну книжку при прийнятті на роботу, перед тим, як приступити до виконання роботи.

Один раз на рік для кухарів, кухонних працівників та продавців проводиться періодичний (профілактичний) медичний огляд.

Без проведення медичного огляду працівник не може бути допущений до виконання роботи.

Якщо подобається, тисни кнопку
Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram