Реєстрація права власності

По договору купівлі-продажу комори у багатоповерховому будинку у 2012р,мені були видані тільки договір та корінець від прибутково касового ордеру про сплату.Для реєстрації документів мені надали перелік документів,які я маю надати реєстратору.Акт прийому-передачі,зміна площі та номера приміщення,довідку про повний розрахунок надано не було, та згідно акту погодженого з держ архівом всі документи 2012-2013р.р були знищені.Чи можуть представники забудовника згідно оригіналу договору,квитанції від прибуткового касового ордеру,технічного паспорту та присвоєної адреси даній коморі,видати вищевказані документи,вже теперішньою датою?

10.02.2020 12:14 Відповіли 0
Якщо подобається, тисни кнопку
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram