Проблема з туристичною путівкою 1

Доброго дня. Суть проблеми така оформляли туристичну путівку ще 3 місяці тому (до цього часу з дитиною за кордон не їздили) туроператор все оформила запитала чи документи в порядку відповіли що так. І на момент реєстрації на літак виявилось що у дитини паспорт не біометричний, а звичайний і звісно в польоті відмовиили. Тобто тур оператор не перевірив документи і оформив путівку. Оператор на цю ситуацію відповів  чекати закінчення туру ніби будуть спробувати робити возврат туру і продаж білетів і тоді буде видно сумму яку повернуть......мене це трохи починаю хвилювати адже 1. Я витратив тількт 7000грн на машину з дому до Борисполя 2. Ми так і не змогли відпочити 3. Дитина тепер через день переживає, що через нього ми нікуди не полетіли 


РС тур я сплачував на картку привата,  договір мені не нанадали - тобто порушили умови надання туристичної путівки 


всі скріншоти перепески в мене є, оплата на картку в мене є , відпова в аеропорту в мене є . ті документи які мені висилали теж є тобто вся історія перепески на руках Під документами маю наувазі ваучер, страховий поліс, і данні для вильоту 


Якщо необхідно всі документи можу додати


Скажіть в рамках правового поля що мені робити і на що можна сподіватися. Мене цікавить повне повернення коштів за тур


Дякую за допомогу


 

07.07.2019 09:31 1782

Консультація виконавця

Марина Бекало
Адвокат Одеса
У сервісі: 5 років
719 відгуків (718 +) (1 -)
Консультацій: 1890
Топ 3 спеціалізації:
  • Податкове право
  • Зовніншньоекономічна діяльність
  • Військове право

Доброго дня.


Ваші взаємовідносини з туропераором регулюються Законом України "Про туризм" https://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/324/95-вр, Законом України "Про захист прав споживачів" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#n52. 


Так, згідно до ст. 19-1 Закону України «Про туризм», до укладення договору на туристичне обслуговування споживачеві туристичного продукту надається інформація про: основні вимоги до оформлення в'їзних/виїзних документів (паспорт, дозвіл (віза) на в'їзд/виїзд до країни тимчасового перебування), у тому числі строк їх оформлення;


Тобто, оператор порушив умови надання послуги, належним чином не проінформувавши Вас щодо оформлення документів на дитину, що привело до порушення Ваших прав як споживача, а також неможливості отримання послуги.


Суб’єкт туристичної діяльності, який порушив законодавство в галузі туристичної діяльності при наданні туристичної послуги, що завдало шкоду, зобов’язаний відшкодувати туристу збитки у повному обсязі, якщо договором або законом не передбачено відшкодування у меншому або більшому розмірі.


Крім того, оператор  не виконав  умови Закону  України «Про туризм», зокрема ст.. 20 , згідно до якої Договір на туристичне обслуговування укладається в письмовій чи електронній формі відповідно до закону. 


Згідно до Закону  України «Про захист прав споживачів»  споживач має підстави  відстоювати порушені права також у сфері туризму.


Так, згідно до  ч.2 ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів» , якщо під час виконання робіт (надання послуг) стане очевидним, що їх не буде виконано з вини виконавця згідно з умовами договору, споживач має право призначити виконавцю відповідний строк для усунення недоліків, а в разі невиконання цієї вимоги у визначений строк - розірвати договір і вимагати відшкодування збитків або доручити виправлення недоліків третій особі за рахунок виконавця.


Згідно до ч. 3 ст. 10 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) споживач має право на свій вибір вимагати:


1) безоплатного усунення недоліків у виконаній роботі (наданій послузі) у розумний строк;


2) відповідного зменшення ціни виконаної роботи (наданої послуги);


3) безоплатного виготовлення іншої речі з такого ж матеріалу і такої ж якості чи повторного виконання роботи;


4) відшкодування завданих йому збитків з усуненням недоліків виконаної роботи (наданої послуги) своїми силами чи із залученням третьої особи;


5) реалізації інших прав, що передбачені чинним законодавством на день укладення відповідного договору.


Зазначені вимоги підлягають задоволенню у разі виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) або під час її виконання (надання), а в разі неможливості виявлення недоліків під час приймання виконаної роботи (наданої послуги) - протягом гарантійного чи іншого строку, встановленого договором, чи протягом двох років з дня прийняття виконаної роботи (наданої послуги) у разі відсутності гарантійного чи іншого строку, встановленого законодавством або договором.


У разі порушення Ваших прав як споживача, Ви маєте право звернутися з відповідною скаргою до територіального органу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів. Сьогодні це орган виконавчої влади, який реалізує політику в сфері захисту прав споживачів, та розглядає також скарги стосовно порушення прав с сфері туризму.


Ви також можете в подальшому звернутися до суду за захистом порушених прав та на відшкодування коштів, а також збитків, в тому числі і моральної шкоди. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів» споживачі звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов`язані з порушенням їх прав.


Таким чином, рекомендую Вам наступні кроки для вирішення Вашої проблеми:



  1. Направити відповідну письмову претензію туроператору , викласти порушення які він допустив під час виконання послуги та пред’явити вимоги стосовно повернення сплачених коштів, відшкодування збитків, моральної шкоди;

  2. Направити скаргу до територіального органу Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів (за місцезнаходженням туроператора);

  3. У випадку, якщо Ваша скарга не буде задоволена, грошові кошти не будуть повернені,Ви можете звернутися з позовною заявою до суду .


Якщо у Вас є ще запитання, надсилайте їх у коментарях, я з радістю відповім.


Також пропоную свою допомогу у складанні претензій до туроператора, а також заяви до Держпродспоживслужби.


З повагою,


Адвокат Бекало М.І.

Якщо подобається, тисни кнопку
  • Сергей
    Сергей
    4 роки

    Дякую за розгорнуту відповідь!! Завтра буде відповідь оператора і виходячи з неї буду обдумувати подільші кроки.

Не знайшли відповіді на своє запитання? Тоді поставте платне або безкоштовне запитання
Підписуйтесь на B2BConsult.ua в соціальних мережах!
І будьте в курсі правових, податкових, фінансових новин України, а також нашого сервісу!

Підписатися в Facebook

Підписатися в Instagram

Підписатися в Telegram