Старі будинки, побудовані ще в радянські часи, і сильно зношені інженерно-технічні магістралі є причиною низької якості комунальних послуг, що надаються українцям. Зате суми в платіжках за них збільшуються щороку із завидною постійністю. Це змушує наших співвітчизників уважно контролювати, що саме вони оплачують. Будь-який споживач повинен знати - він має право на перерахунок комунальних послуг, якщо вони не були йому надані в передбаченому обсязі або мали недостатню якість. Про те, як домогтися повернення надміру сплачених грошей, ми і поговоримо.
Українці на законних підставах можуть добитися перегляду цифр в надісланих квитанціях в разі ненадання їм якісних послуг з:
Щоб домогтися перерахунку комунальних послуг, потрібно знати, якого саме якості вони повинні бути. Розберемося з нормами, прийнятими в нашій країні на сьогоднішній день.
Холодна і гаряча вода повинна поставлятися без перерв. Двічі на місяць допускається відсутність води протягом 6 годин протягом доби. Якщо ця вимога порушується, за кожен день відсутності послуги плата знижується на 3,3%.
Гаряча - це вода, що має температуру + 50-75 ° С. Коли ця умова не витримується, споживач може платити за гарячу воду, як за холодну.
Перерахунок за опалення проводиться, якщо в зимовий сезон температура в кутових кімнатах квартир дорівнює менше 20 °, в інших приміщеннях - 18 °. Відключати батареї комунальникам можна не більше, ніж на 12 годин протягом 30 днів. Особливості перерахунку за опалення:
Якщо будь-яка послуга, що стосується обслуговування будинків і прилеглих до них територій, не надається або її якість не задовольняє мешканців багатоповерхівки, вони можуть подавати заяву на перерахунок ЖКГ. Що для цього потрібно зробити, розповімо далі.
В першу чергу слід скласти акт-претензію, запросивши (письмово, по телефону) представників керуючої компанії або ЖЕКу. У документі чітко описується ситуація, наводяться виміри, ставиться дата і час його оформлення. Акт підписують мешканці будинку і представник обслуговуючої організації. На його підставі згодом пишеться заява на перерахунок комунальних послуг.
На практиці організації ЖКГ вкрай неохоче реєструють акти-претензії і заяви обурених мешканців. Вони просто-напросто відбуваються формальними відписками. У подібних випадках має сенс написати скаргу на низьку якість комунальних послуг, заяву на перерахунок неправильної платіжної квитанції в місцеву адміністрацію.
Якщо описані вище дії не принесли результату, доведеться звертатися в судові інстанції. Знайте, що позовна давність за боргами за комуналку, яку ви не оплачували через її низьку якість, дорівнює 3 років. Правильно написати заяву в суд допоможуть юристи, які займаються подібними справами. Як правило, споживачі вимагають в позові не тільки перерахунку комунальних послуг, але ще і відшкодування моральної шкоди.
Пам'ятайте про позовну давність за боргами за комунальний послуги, звертаючись до суду, і будьте готові до клопіткою і тривалою тяжбі з підприємствами житлово-комунального господарства. Відстоюйте свої права всіма можливими способами. Домагайтеся справедливості і не платите за послуги, які вам не надаються!
Ваше запитання отримають всі консультанти В2В
Ви, як замовник, самостійно встановлюєте вартість консультації
Будь-яким зручним чином - Visa, MasterCard, Privat24, через банк
В стислі терміни від 10 хвилин на фірмовому бланку В2В