Реєстрація підприємства вже за плечима, все найскладніше і заплутане ви вже пройшли і тепер ваша компанія офіційно оформлена. Але ще залишився один дуже важливий момент - організація обліку і ведення бухгалтерії.
Перше, що ви повинні зробити, це випустити наказ про облікову політику. Він оформляється з опорою на закон України «Про фінансову звітність та бухгалтерський облік» номер 996, до того ж проводити його потрібно тільки за вимогами стандартів бухгалтерського обліку або, якщо коротко, СБУ.
Коли бухгалтерія вашої компанії буде готувати всі необхідні документи, оформляти і завіряти їх у вас, то обов'язково перевірте, як вони врахували, крім законів, які ми написали вище, індивідуальні особливості виробництва компанії.
Коли цей папір буде підготовлена, можна зайнятися оформленням наступної. Їй повинен стати наказ про ліміт каси вашого підприємства. Якщо ваша компанія тільки що вийшла на ринок і є новоствореної, то в касі повинно знаходитися, як мінімум 170,00 гривень і знижувати такий ліміт не можна.
Пізніше оформляється розклад роботи співробітників, цей папір буде визначати кількість працівників в організації, які заробітні плати у кожного, їх займані посади та інші нюанси штату.
Після того як всі документи будуть готові, можна починати подавати звіти по фінансам і стежити за роботою бухгалтерів вашої компанії. Облік фінансів повинен проводитися, тільки спираючись на первинну документацію. Це ті папери, які будуть містити відомості про всі господарські операції фінансового характеру та підтверджувати їх автентичність.
Облік фінансів потрібно ввести не тільки в одній ніші, наприклад, по грошах, які надійшли на рахунок у банку, також варто враховувати касу компанії, вести підрахунок покупок та інших витрат підприємства. Спиратися при розрахунку потрібно на платіжні доручення, чеки та квитанції, всілякі виписки з банківського рахунку.
Каса - це основний елемент фінансової політики підприємства, через неї проходять численні операції, видається заробітна плата, різні документи, грошові кошти. Важливо враховувати навіть маленькі операції, правильно заповнювати касову книгу, в неї фіксуються всі доходи і витрати. Виходить, в разі чого, у вас на руках вже є маленький звіт по грошовим справах компанії. В кінці робочого дня потрібно вказувати залишок в касі і порівнювати його з грошовими коштами, які були на початку дня.
Амортизацію покупок потрібно проводити з опорою на наказ про облікову політику і звичайно, перед цією операцією варто ознайомитися з податковим кодексом, особливо зі статтями 145-146. Проводити цю операцію варто регулярно, згідно з нормативним актом.
Не забувайте про інвентаризацію: бухгалтерія повинна чітко ввести облік не тільки грошових коштів, але також і будь-яких цінностей матеріального характеру, які знаходяться у вас в організації. Все, що хоч якимось чином спирається на фінанси, має бути підконтрольне відділу бухгалтерії - фахівці повинні розраховувати бюджет, зводити дебіт з кредитом і здійснювати всі інші фінансові операції.
Все досить нескладно, головне - вивчити паперу, які визначають термін проведення даного процесу. Таким документом будуть накази Міністерства Фінансів номер 69, 84, 90, 1121. Там не тільки дані сухі інструкції, але також наведені форми бланків для заповнення. Для інвентаризації вашим фахівцям знадобляться ОС, ТМЦ, касовий апарат з книгою звіту, розрахунок по бюджету, дебету і кредиту.
Інвентаризацію потрібно проводити з певною періодичністю і не забувати про неї:
Не забуваємо про звіти інший специфіки, які повинні бути обов'язково - податки компанії, зарахування в пенсійний фонд. Якщо у вашому штаті є найманий працівник, то вам потрібно кожен місяць вносити за нього виплати в соціальний фонд і готувати після цього звіт. Щороку проводиться звірка щомісячних нарахувань із загальною щорічної сумою і так само готуються відповідні папери.
Коли ви входите платником ПДВ, то не забувайте про звіти і в цій сфері, вони повинні приходити кожен місяць, але іноді кодекс по податках може допустити надходження документів кожен квартал. Звіти по прибутку і податок з неї потрібно подавати в податкову організацію вашого району, якщо у вас є найманий працівник, то пам'ятайте, що дохід з фіз. осіб ніхто не відміняв.
Для статистичного органу паперу повинні поставлятися кожен квартал. Бланки для заповнення будуть залежати від особливостей компанії, в якій ведеться звіт,і її індивідуальних рис.
Раз на рік подається документ, в якому містяться відомості про чисельність працівників на підприємстві, скільки було реалізовано товару або послуг по кожній сфері роботи - відправляється цей портфель документів до фонду страхування від нещасних випадків. Підтверджується місце роботи компанії, для цього потрібно заповнити картку реєстрації і відправити її в адміністрацію за місцем реєстрації організації, використовувати для цього потрібно шосту форму.
Якщо ви мало розбирайтеся в фінансових операціях, звітах та інших тонкощах бухгалтерії, краще не ризикувати, а звернутися в спеціальну компанію, яка буде готувати документи для вашої організації. Якщо ви є нерезидентом, то ознайомтеся з 160 статтею кодексу, в ній визначаються саме ваші обов'язки.
Ваше запитання отримають всі консультанти В2В
Ви, як замовник, самостійно встановлюєте вартість консультації
Будь-яким зручним чином - Visa, MasterCard, Privat24, через банк
В стислі терміни від 10 хвилин на фірмовому бланку В2В